Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:06:33 GMT

38 بیمار از عربستان به کشور منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۶۱۵

به گزارش فارس، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر بیان داشت: اعزام افراد بیمار آن هم در نخستین پروازهای بازگشتی به کشور تا کنون سابقه نداشته است که به منظور تسهیل شرایط و انتقال سریع‌تر آنان برای تداوم درمان در کشور انجام شده است.

وی افزود: طی اعلام به هیأت پزشکی برای شناسایی بیماران، افراد دارای شرایط خاص و یا وابستگی‌های دارویی و نیز حجاج دارای مشکلات جسمی و غیره در روزهای گذشته، این افراد در بیمارستان های سعودی و نیز مراکز درمانی و بیمارستانی کشورمان مستقر در مکه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدیان اظهار داشت: هر چند برخی نقص‌ها هم وجود داشت، اما با هماهنگی همه حوزه‌ها از گرفتن گذرنامه تا هماهنگی با شرکت هواپیمایی و نیز بخش‌های درمانی بیمارستان های سعودی و داخلی این اقدام انجام شد.

وی ادامه داد: این زائران همگی به تهران انتقال یافته‌اند و بخشی از آنان در ادامه درمان‌های خود در بیمارستان مستقر شده‌اند و برخی که خانواده‌هایشان همراه بوده‌اند به خانه و شهر و دیار خود بازگشته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی بربالین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: ساعت 1:50 امروز (29 فروردین‌ماه) کادر همکاران عملیاتی اورژانس حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس، به شدت مورد حمله سه نفر که در حالت عادی نبودند، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که این افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

کره‌بندی گفت: متاسفانه در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه‌ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را که یک زن 50 ساله بود از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو وقوع این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است. از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند