Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برخی از سربازان وظیفه که هنگام برگزاری مراسم اربعین دوره آموزشی‌ خود را طی می‌کنند، درباره نحوه دریافت مرخصی سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، چون مدت زمان آموزشی کوتاه است، امکان مرخصی زیارتی وجود ندارد، چراکه حداقل ۱۰ روز مرخصی نیاز است و این باعث می‌شود که افراد نسبت به مابقی هم دوره‌ها از آموزش عقب بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ تجدید آموزش نیز زمان بر و هزینه بر است و سربازان چون ۲۱ ماه خدمت می‌کنند، می‌توانند در دوره بعدی به سفر زیارتی بروند.

همچنین برخی دیگر از سربازان که در حین خدمت هستند، درباره دریافت مرخصی برای اربعین سوالاتی دارند که بهتر است بدانند: این افراد در طول خدمت با هماهنگی حفاظت رده می‌توانند به زیارت بروند.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

20 / 20 اربعین سربازی مرخصی مرخصی به سربازان آموزشی نحوه اعطای مرخصی به سربازان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین سربازی مرخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند