Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:22:52 GMT

کمک داور جنجالی در افتتاحیه استقلال و ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۸۱۷

کمک داور جنجالی در افتتاحیه استقلال و ماشین سازی

الوندی در دیدار استقلال و ماشین سازی به عنوان کمک داور مسابقه حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جنجال های بزرگ استقلالی ها سال گذشته در حاشیه دیدار با نفت آبادان رقم خورد. جایی که استقلالی ها آخرین امیدهای خود را دنبال می کردند اما یک پرچم مشکوک از سوی کمک داور مسابقه در دیدار نفت آبادان و استقلال که در آبادان برگزار می شد باعث شد تا گل استقلال و روح الله باقری مردود اعلام شود و در نهایت مسابقه با تساوی به پایان رسید تا استقلال رسما شانس قهرمانی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الوندی کمک داور این مسابقه بود که با پرچم خود حاشیه های زیادی را ایجاد کرد و باعث شد تا اتفاقات زیادی رقم بخورد و مصاحبه های تندی از سوی مجیدی و دیگر استقلالی ها شکل گرفت.


با تصمیم کمیته داوران حالا مجددا الوندی به عنوان کمک داور دیدار استقلال و ماشین سازی انتخاب شده تا تنها با یک فاصله نسبت به آن بازی جنجالی، الوندی و استقلالی ها دوباره به هم برسند.


این موضوع خیلی سریع با واکنش استقلالی ها رو به رو شده و این احتمال وجود دارد که آبی ها نسبت به انتخاب این داور به صورت رسمی اعتراض کنند.

 

استقلال تهران داوران ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران داوران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه