Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:19:08 GMT

۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان دشت آزادگان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۹۰۴

۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان دشت آزادگان اهدا شد

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه محمد رسول ا... روز یکشنبه در حاشیه آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سپاه محمد رسول ا...(ص) تهران از ابتدای وقوع سیل در خوزستان نیروهای خود را به منطقه دشت آزادگان اعزام کرد و برای جلوگیری از خسارت بیشتر در کنار مردم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاسدار محمد رضا ایزدی افزود: پس از خروج سیل از این شهرستان، اقدامات جهادی برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: در زمینه احداث و تعمیر منازل آسیب دیده نسبت به برنامه های پیش بینی شده تا اندازه ای عقب هستیم اما سعی می شود بر سرعت کار در سطح شهر و روستاهای دشت آزادگان افزوده شود.

سردار پاسدار یزدی گفت: بحث جهیزیه و ملزومات ابتدایی آغاز  زندگی یکی از نیازها و دغدغه های زوج های جوان این شهرستان و روستاهای اطراف بود که با کمک خیرین استان تهران، جهیزیه برای ۷۲ نفر از نوعروس خریداری و به آنها اهدا شد.

وی افزود: این سری جهیزیه ها شامل ۱۷ قلم کالای اساسی هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بوده که همگی کالای ایرانی است.

در آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه در شهرستان دشت آزادگان اقلامی نظیر یخچال ۱۶ فوت پارس ، گاز طرح فر پارمیس ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو ، سرویس چینی ، سرویس قابلمه ، پتو  ، فرش ، لوازم آشپزخانه و غذاخوری و... یک دست ، ساک فرهنگی به نوعروسان اهدا شد.

شهرستان دشت آزادگان که رودخانه کرخه و انشعابات آن از درون آن عبور می کند، فروردین امسال به دلیل وقوع سیلاب و طغیان کرخه، دچار خسارت های زیادی در بخش مختلف زیرساختی، مسکونی و کشاورزی شد.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

۹۵۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل دشت آزادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان

 روابط عمومی اورژانس رفسنجان کرمان اعلام کرد که برخورد صاعقه با جوان ۳۴ ساله در این شهرستان به مصدومیت شدید وی منجر شد.

به گزارش ایرنا از اورژانس رفسنجان، مجید سنجی شامگاه دوشنبه افزود: این حادثه عصر امروز رخ داد.

وی ادامه داد: فرد آسیب دیده توسط یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم