Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به تاکید فدراسیون فوتبال و هیات رییسه سازمان لیگ در خصوص بازسازی ورزشگاه‌ها، زیرساخت‌های امنیتی ورزشگاه فولاد از جمله شماره گذاری صندلی ها و تحویل سامانه فروش بلیت الکترونیکی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، انجام شده است.

وی گفت: تا روز سه شنبه ۲۹ مرداد، گیت های الکترونیکی باشگاه شهدای فولاد نصب خواهد شد تا بازی هفته اول با نفت آبادان در ورزشگاه خانگی و با حضور هواداران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه باشگاه فولاد ادامه داد: باشگاه فولاد با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده که ورزشگاه خانگی این باشگاه به طور حتم تا روز سه شنبه آماده خواهد شد.

وی افزود: تیم فولاد خوزستان هم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد و برای حضور در لیگ نوزدهم و مصاف با حریفان آماده است. امیدوارم هواداران در دیدار با نفت آبادان حمایت همه جانبه ای داشته باشند تا سربلند از میدان خارج شویم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه روز جمعه یکم شهریور میزبان نفت آبادان خواهد بود.

۹۸۷۹/۶۰۶۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود