Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خبرگزاری افزود، این خودرو در منطقه الاربویه و در برابر دبیرستان صنعت شهر قامشلی منفجر شد و تاکنون جزئیات بیشتری در ارتباط با آن منتشر نشده است.

در همین حال خبرگزاری هاوار وابسته به کردها در این ارتباط نوشت، یک خودروی بمب گذاری شده صبح امروز (یکشنبه) در نزدیکی محله "الاربویه" در شهر قامشلی سوریه از راه دور منفجر شد که در پی آن یک نیروی پلیس انتظامی این شهر کشته و دو تن از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انفجار ساعت هشت و ۳۵ دقیقه صبح به وقت محلی رخ داد.
قامشلی شهری کردنشین در شمال شرق سوریه و هم مرز با ترکیه است که در اختیار نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا می باشد و از سیطره دولت و ارتش سوریه خارج است.

چهارشنبه ۱۶ مرداد نیز یک تروریست خودروی انتحاری خود را در شهر قامشلی در مرکز این شهر منفجر کرد، که هفت نفر از جمله سه کودک بر اثر آن کشته شدند.

پیشتر هم رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرده بود که آنکارا برای مقابله با تهدید نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا، قصد دارد به مواضع آنان در شرق رود فرات حمله کند.
وی مدعی شد که ترکیه در راستای دفاع از امنیت ملی خود حق دارد عملیات نظامی در خاک سوریه انجام دهد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه