Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه طنز عروسکی «بلبشو» در ششمین قسمت خود به بازیچه شدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی و درماندگی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل ایران پرداخته است.

بلبشو کاری از گروه سیاسی سازمان صدا و سیماست که با زبانی طنز به اقدامات و بیانات مسئولان غربی و رژیم‌های جعلی منطقه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: کنایه طنز بلبشو به ناتوانی آمریکا در برآورده کردن آرزوهای نتانیاهو + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

بلبشو در بین مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

بنیامین نتانیاهو در دیدار با معاونت‌های موساد گفت که اختلافات داخلی درون اسرائیل موجودیت این رژیم را به خطر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با حضور روسای معاونت‌های مختلف موساد نسبت به اختلافات موجود در میان مقامات این رژیم هشدار داد.

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

نتانیاهو خطاب به روسای معاونت‌های مختلف موساد گفت: ملت‌ها همواره قبل از هر چیز از درون و نه از خارج، متلاشی می‌شوند، شکاف‌های داخلی باید سریعا از بین بروند، چرا که ما در معرض تهدیدی جدی برای موجودیت اسرائیل هستیم. هنگامی که یک خطر موجودیتی در میان باشد، نیروها با یکدیگر وحدت می‌کنند و از یکدیگر جدا نمی‌شوند».

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بار دیگر مدعی شد که تل آویو بر نابودی حماس و آزادی اسرای اسرائیل و «مقابله با تهدید فراگیر ایران» متعهد است؛ او افزود: «این وظیفه به غایت مهم به دو چیز نیاز دارد: اراده و وحدت».

نگرانی نخست‌وزیر رژیم اشغالگر از تشتت و چند دستگی در میان صهیونیست‌ها در شرایطی است که این رژیم روزانه شاهد تظاهرات هزاران نفری برای برگزاری انتخابات زودهنگام، برکناری نتانیاهو و بازگشت اسرای اسرائیلی نزد حماس است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • بیانیه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • بیاینه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است