Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از آزادگان شاغل که در استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: عرصه سراسر حماسه  دفاع مقدس، صحنه حضور مردان و زنان باایمانی بود که توانستند حماسه‌ای به‌ یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

محسنی بندپی افزود: آزادگان سربلند روزی که آمدند اگر چه امام راحل نبود و  در فراقش اشک های بسیار ریختند اما با تبعیت از ولایت فقیه  برای توسعه کشور در بخش های مختلف با قدرت و استقامت ایستادند و ادامه دادند و در حال حاضر در جای جای کشور  در کسوت های مختلف برای اعتلای کشورمان تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بیان داشت: تجلیل از آزادگان به عنوان  اسوه های صبر و استقامت برای من بسیار ارزشمند است و اسارت یکی از سخت ترین امتحانات الهی است و آزادگان سرافراز  با عزت از این آزمایش بیرون آمدند.

وی گفت: عزت و پیشرفت امروز ایران مرهون خون شهدا و استقامت جانبازان و آزادگان عزیز است و باید در ابعاد مختلف توجه ویژه ای به یادگاران دفاع مقدس داشته باشیم و رمز ماندگاری و درخشندگی انقلاب مقاومت است که آزادگان نماد این پایداری و استقامت هستند.

محسنی بندپی اظهار داشت: مردم  در شرایط سخت به ویژه در شرایط دشوار کنونی همیشه یاور و مددکار دولت بودند.

کد خبر 4695565

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • انقلاب در بسته‌بندی‌های آمازون
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد