Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل بین الملل به دغدغه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فراموشی سپردن مطالبات رهبری، بسنده کردن بیانیه به سخنرانی و بنر، بی برنامه گی و انفعال نیروهای انقلابی و برخورد جناحی از چالشهای این گام مطرح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ سردار عباس حاجی نجار،کارشناس مسائل بین الملل صبح امروز، در نشست تخصصی تبیین گام دوم انقلاب استان همدان  با بیان اینکه رهبر انقلاب پنج گام را در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند که در گام اول که پیروزی انقلاب بود، خوب قدم برداشته و موفق بودیم، اظهار کرد: امروز باید ما در داشتن دولت اسلامی به معنای عام موفق نبودیم و باید در راستای دولت تراز انقلاب گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب از ما به عنوان نیروهای جبهه انقلاب تعریف گام دوم انقلاب را نخواستند بلکه عمل به این گام میخواهند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) به ابعاد گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد ماندگار در انقلاب اسلامی و نقشه راه آینده است.

وی اذعان داشت: در این گام امید افرینی شاخصه اصلی این بیانیه است و چشم انداز روشن را رهبر انقلاب در این گام ترسیم کرده است.

حاجی نجار  با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش دوم بیانیه به ماهیت انقلاب پرداختند، گفت: ثبات و امنیت محصول انقلاب است.

وی ساده زیستی، پیاده روی اربعین، ایستادگی را از ویژگیهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز دیگر ایران تنها نیست ، بلکه بسیاری از کشورها در منطقه به بیداری اسلامی رسیده اند.

کارشناس مسائل بین الملل به توصیه های اصلی رهبر انقلاب به جوانان اشاره کرد و گفت: امروز مطالبه رهبری از جوانان مبتنی بر توجه به علم و دانش، کار جهادی برای ترویج اخلاق در جامعه، تقویت اقتصاد با تحقق اقتصاد مقاومتی کشور و ترویج سبک اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۴ نکته کلیدی در بیانیه وجود دارد، گفت: ظرفیت هایی در این انقلاب و نظام وجود دارد که نباید از آن غافل شویم.

حاجی نجار  گفت: بسیاری از ناجوانمردانه ما را با سایر کشورها مقایسه می کنند و این در حالی است که اگر ما در تحریم و جنگ قرار نمی گرفتیم ، بیش از اینها پیشرفت داشتیم.

وی به دغدغه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فراموشی سپردن مطالبات رهبری، بسنده کردن بیانیه به سخنرانی و بنر، بی برنامه گی و انفعال نیروهای انقلابی و برخورد جناحی از چالشهای این گام مطرح است.

استاد دانشگاه امام حسین(ع)  خاطرنشان کرد: اصلی ترین مطالبه در تحقق گامهای بیانیه ،دولت تراز اسلامی است که البته این دولت صرف قوه مجریه نیست بلکه هم نیروهای مسلح، مجریه ، قضاییه و مجلس است.

وی به برجام و مذاکرات هم گذری داشت و گفت : روسیه و چین تا قبل از پهباد تصور نمی کردند که ایران پایبند به تعهدات باشد، اما بعداز زدن آن نشان دادیم که نظام اسلامی پای تعهداتش هست.

حاجی نجار نقش و هدایت مقام معظم رهبری در کشور اشاره کرد و گفت: نباید از داشتن چنین را رهبری غافل نشویم چرا که با مدیریت هوشمندانه ایشان بسیاری از معاملات جهان بهم ریخته است‌.

وی شاخص های مجلس تراز انقلاب را برشمرد و گفت: مجلسی باید پای کار بیاید که التزام به انقلاب و ارمانهای داشته باشد، عمل جهادی داشته باشد، اتکا به جوانگرایی و عدالت خواه باشد.

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم دولت تراز انقلاب هم داشتن مدیریت جهادی است، گفت: اگر نیروهای انقلاب تلاش کردند و اهتمام داشتند میتوان مجلس و دولت تراز انقلاب ایجاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم تحریم های واشنگتن علیه تهران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادعاهای ضد ایرانی اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا  دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دست داشتند، تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چند جانبه به هدف قرار دادن شرکت ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی ثبات کردن زیرساخت های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم ادعاهایش افزود: «بازیگران سایبری ایرانی با استفاده از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا  فیشینگ و دیگر  اقدامات علیه افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی، به هدف قرار دادن آمریکا  ادامه می‌دهند.»

این نهاد آمریکایی و اجرا کننده فشارهای اقتصادی واشنگتن علیه تهران مدعی شد: «شاخه سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، یکی از سازمان‌های دولتی ایران که پشت فعالیت‌های مخرب سایبری است، از طریق یک سری شرکت‌های سوری برای هدف قرار دادن  آمریکا و چندین کشور دیگر فعالیت می کند. اگرچه مدیریت شرکت و کارمندان آنها  می‌دانند که عملیات آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کند، اما بسیاری از مردم ایران نمی‌دانند که برخی از شرکت‌ها در ایران، مانند مهرسام اندیشه ساز نیک، به‌عنوان شرکت‌های سوری برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌شوند. مردم ایران باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرکت های خصوصی و کارکنان آنها برای رسیدن به اهداف غیرقانونی استفاده می کند.»

دولت بایدن از نخستین روز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به بهانه های مختلف جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.

دولت دموکرات جو بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون نه تنها موفق به بازگشت به برجام نشده است بلکه با تحریم‌های پی در پی به بهانه های برنامه دفاعی بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از جمله موشکی بالستیک، پهپادی، هسته ای و حقوق بشر، در راستای سیاست‌های شکست خورده فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ حرکت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم