Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید امیر جاوید روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید کارهای فرهنگی بزرگی صورت پذیرد.

وی افزود:برای اینکه کارهای فرهنگی در جامعه تاثیرگذار شوند بایستی برنامه ریزی از حرکت‌های مردمی سرچشمه بگیرد و سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه رسیده است که باید این سرچشمه‌های مردمی را پیدا کرد که اصحاب رسانه بدلیلر تعامل با مردم بخوبی می توانند مشکلات را بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هر کدام از خبرنگاران نماینده تعدادی از مردم می باشند و برای نشر خوبی ها در کشور باید تلاش کنند.

جاوید با بیان اینکه اصلی ترین مبلغین اسلام مردم هستند  افزود: باید بریم سراغ مردم رفته و با آنها  گفت و گو کنیم که این مهم یکی از نقش های جدی سازمان در بحث تبلیغ نوین است.

وی همچنین اضافه کرد: اکنون پویش "به عشق مولا" در حوزه های مختلف تهران انجام می شود مردم در فروشگاه معتبر خرید می کنند و توسط هیات های به خانوارهای نیازمند ارایه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه این نشست گفت: راهبرد اساسی سازمان مردمی کردن تبیلغات دینی است، مردم باید فصل الخطاب باشند و اصحاب رسانه باید نگاهش مردمی باشد باید صدای مردم باشیم چراکه نظام ما اسلامی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین ادامه داد: برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات سازمان باید از ظرفیت مردم به خوبی استفاده کنیم، در همین راستا برنامه‌های زیادی در حوزه عید غدیر با محوریت مردم  درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: از ظرفیت ۶۸۰ استاد دانشگاه و روحانی سرشناس در ایام محرم و صفر استفاده خواهیم کرد که محتوای برنامه‌ها تبیین گام دوم انقلاب خواهد بود.

وی همچنین به واگذار کردن کارهای اجرایی کشور به نسل جوان تاکید کرد.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899342

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد