Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با اشاره به اینکه این اقدام در راستای توانمندسازی و پرورش استعدادهای مربیان هاکی و گسترش این رشته ورزشی در سطح استان انجام می‌پذیرد از اتمام برگزاری این دوره آموزشی برای آقایان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در طی ۶ روز و با حضور مربیان سابق تیم ملی به صورت تئوری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از استقبال علاقمندان به این دوره از کلاسها به برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های هیئت هاکی استان تهران در نیمه دوم سال اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره هاکی ، کلاس های مربیگری ، استعدادیابی ، حضور در مسابقات لیگ برتر ، طرح آموزش هاکی نونهالان و تشکیل جلسات اعضاء از جمله مواردی خواهد بود که مقدمات برگزاری آن فراهم گردیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران تیم ملی مسابقات لیگ برتر برنا هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد

 کودکستان‌ها در فرآیند آموزش و پرورش به عنوان زیربنای نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند و باید در راستای سند تحول و توسعه کمی و کیفی این دوره مهم، گام های اساسی برداشته شود.

در همین راستا همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها، ما به موسسان آموزش‌های لازم را داده‌ایم و در انتهای آموزش گواهی صلاحیت مقدماتی را برای آن‌ها صادر کرده‌ایم.

وی افزود: همه مؤسسان باید گواهی صلاحیت را دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار متقاضی تأسیس کودکستان جدید در سراسر کشور داریم.

او با بیان این که دوره توانمندسازی برای مربیان کودکستان‌ها در حال طراحی است؛ افزود: دوره تربیت مربی ارشد، حلقه میانی آموزش مربیان رشته تخصصی آغاز شده است که دوره اول آن در ۸ استان برگزار شده و در بقیه استان نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است که توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شود. آموزش فشرده و کیفی تمام نیروهای کودکستان از جمله مهمترین رویکردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در کشورمان است.

گفتنی است که حضور در دوره‌های آموزشی اجباری و ضروری خواهد بود. شخصی که می‌خواهد در یک مرکز تربیتی خدمت کند باید دارای گواهینامه‌های لازم که در اساسنامه اشاره شده است، باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد