Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:30:08 GMT

سرعت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۵۶۲

سرعت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان مطلوب نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این مطلب گفت: مدیران عامل بانک‌های استان اگر در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با موانع و مشکلات روبرو هستند موانع مورد نظر را به کارگروه منعکس تا با اتخاذ تدابیر مناسب برطرف گردد.

ایرج حیدری اظهار داشت: پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی با سرعت عمل مناسب از سوی بانک‌های عامل در هرمزگان تعیین تکلیف گردد تا سهم استان از محل تسهیلات رفع موانع تولید و اشتغالزایی به طور کامل جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تسهیلاتی که در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغالزایی پرداخت می گردد، متعلق به بیت المال بوده و باید با نظارت مناسب در محل مورد نظر خود صرف شود و آثار اجرای طرح ها در جامعه ملموس باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: با همراهی مجموعه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از بخش تولید صورت گرفته که نیازمند تقویت بیش از پیش است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور، تسهیل و رفع موانع پیش روی فعالیت واحدهای تولیدی فعال و اثرگذار استان برای حفظ اشتغال و افزایش تولید راهبرد مهم حوزه معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان در سال رونق تولید است.

امسال ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار گسترش اشتغال و رونق تولید از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به هرمزگان اختصاص یافته است.

هدف گذاری اشتغال در هرمزگان برای سالجاری ایجاد ۲۹ هزار شغل است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 85 درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی محقق شده است.

 آقای کرمی امروز  با اعلام این مطلب گفت: امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، رفع موانع تولید و رونق سرمایه گذاری از مهمترین اهداف اقتصادی دولت سیزدهم در آذربایجان غربی است.

وی  برنامه یکشنبه های تولید را در رونق و احیای دوباره واحدهای تولیدی در استان مهم دانست و گفت:

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند