Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی امام در مورد وضعیت مناسب سازی ایستگاه‌های میدان محمدیه و بسیج در خط ۷ بیان کرد: این دو ایستگاه دارای پله برقی و آسانسور هستند، اما در زمان افتتاح همراه تنها پله برقی فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: ایستگاه تقاطعی میدان محمدیه در خط ۱ دارای آسانسور است، اما در ورودی جدید این ایستگاه که در خط ۷ واقع شده و ایستگاه بسیج، هنوز آسانسورها نصب نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است حداکثر تا پایان آذرماه ۳ آسانسور در این دو ایستگاه نصب شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه تاکید کرد: بقیه موارد از جمله ایجاد مسیر نابینایان در کوتاه ترین زمان توسط همکاران شرکت بهره برداری مترو تهران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 مترو مدیر عامل مترو تهران علی امام مناسب سازی معلولان سالمندان مناسب سازی ایستگاه‌های میدان محمدیه و بسیج پله برقی و آسانسور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مترو مدیر عامل مترو تهران علی امام مناسب سازی معلولان سالمندان پله برقی و آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری

تین نیوز

جلسه بررسی برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در خط 6 ومرور جدول زمان بندی اهداف تعیین شده، با حضور مدیرعامل شرکت مترو، پیمانکاران، مشاوران و سایر دست اندرکاران مربوطه انجام شد؛ طبق این برنامه ، اولویت فعالیت های اجرایی خط 6 در سال جاری، اتمام عملیات اجرایی 4 ایستگاه باقی مانده خط مذکور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) طی جلسه برگزار شده در خصوص اهم اقدامات خط 6 مترو در سال 1403 که با حضور مهندس "مسعود درستی" مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام شد، مسائل مختلفی از جمله افتتاح ایستگاه های باقی مانده و ورودی های جدید، پایانه مترویی دولت آباد و پروژه توسعه جنوبی خط 6 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در این نشست با تاکید بر لزوم تسریع عملیات احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط 6 (از دولت آباد تا شهرری)، اولویت اصلی اقدامات متناظر با این خط در سال جاری را تکمیل 4 ایستگاه باقی مانده بخش اصلی خط 6 (سرباز، استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای هفدهم شهریور) برشمرد و خواهان ارائه برنامه جدید برای تکمیل ایستگاه های خط مذکور شد.

گفتنی است در بخش اصلی خط 6 مترو تهران، غیر از 4 ایستگاه باقی مانده که مربوط به بخش های میانی و جنوبی این خط می شود، پروژه توسعه جنوبی خط نیز دنبال می شود که اسفندماه سال گذشته عملیات حفاری مکانیزه آن به پایان رسید و از سال جاری، مرحله تکمیل ایستگاه های آن با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران
  • سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران