Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:37:06 GMT

افتتاح ایستگاه 110 آتش‌نشانی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۶۸۴

پیروز حناچی صبح امروز پس از مراسم کلنگ‌زنی ساخت چهار باغ به باغ کتاب تهران رفته و در حاشیه کتابخانه ملی ایستگاه 110 سازمان آتشنشانی شهر تهران را افتتاح کرد.

اخبار اجتماعی- در این مراسم همچنین از سه دستاورد جدید سازمان آتش‌نشانی شامل پمپ خودمکش، دمنده معمولی و لباس‌های عملیاتی حریق و نجات رونمایی شد.

در این مراسم جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، یزدانی معاون خدمات شهری، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهر تهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از سوی داوری رئیس سازمان آتش‌نشانی در خصوص ساخت 6 ایستگاه دیگر آتش‌نشانی نظیر ایستگاه قیطریه، شهرک رسالت، جمهوری اسلامی، سعدی و شهید ورامینی توضیحاتی به شهردار تهران داده شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آتشنشانی آتش نشانی سازمان آتش نشانی شهر تهران شهردار تهران ایستگاه 110 آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر
  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه