Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی محمودی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه شهرستان ورامین که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد در جع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید، طلاب این مرکز آموزشی کسب و علم و دانش را در سال جدید آغاز کردند.

وی با اشاره به سابقه و جایگاه حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین در میان حوزه‌های علمی شیعی گفت: طلاب به عنوان سربازان امام صادق( ع) در برهه کنونی وظیفه سنگینی بر دوش دارند، که باید به آن عامل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی همچنین با اشاره به پیشینه مذهبی مردم ورامین خاطر نشان کرد: سابقه حوزه علمیه ورامین به بیش از ۸۰۰ سال پیش بر می گردد که در این دارالمؤمنین حوزه علمیه برپا بوده است، در عصر معاصر نیز حوزه علمیه امام صادق(ع) توسط حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین در سالهای قبل از پیروزی انقلاب تأسیس شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین در ادامه عنوان کرد: حوزه علمیه ورامین ۶ هزار مترمربع فضا دارد، با ۱۵۰۰ متر زیربنای آموزشی که از این نظر رتبه دوم در استان تهران می باشد و تاکنون توانسته بیش از ۲۴۰۰ طلبه را جذب نماید که به طور متوسط سالانه ۷۰ الی ۸۰ طلبه بوده است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه شهرستان ورامین  ۲۱ طلبه و روحانی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این نظر جزو سه حوزه برتر استان تهران هستیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم امام جمعه شهرستان ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس اقامه نمازجمعه و جمعی از مسئولان حاضر شدند.

کد خبر 4695581

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه ورامین روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجتماع مردمی وعده صادق با حماسه خوانی میثم مطیعی چهارشنبه ۲۹ فروردین حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

این مراسم که در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود در مشهد مقدس، حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام)، رواق امام خمینی (ره) برقرار است و ورود برای عموم مردم آزاد است. 

طبق برنامه در این اجتماع حجت‌الاسلام علی علیزاده به عنوان سخنران حضور دارد، سعید قانع مرثیه‌سرایی و میثم مطیعی حماسه‌خوانی می‌کنند. حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا نیز قرائت دعای جوشن صغیر را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • حوزه درس امام(ره)