Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان شادی، ساعت 8:30 صبح روز عید غدیر از سه‌راهی اسدی حرکت خواهد کرد و در پایان، مردم اطعام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خاورستان، ابوالقاسم آرزومندان دبیر ستاد مردمی غدیر صبح امروز در نشست خبری گفت: غدیر اولویت شیعه و عیدی متفاوت است.

 

وی افزود: ستاد مردمی غدیر پیش از عید قربان کارش را آغاز کرده و برای اعیاد قربان و غدیر برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد مردمی غدیر اظهار کرد: عشق جوانان فعال در ستاد است که کارها را پیش می‌برد.

 

آرزومندان با بیان این‌که اقدامات ستاد حاصل 800 نفر کار است تصریح کرد: هدف ما این است که کارها را به مردم بسپاریم و هزینه‌ها را از مردم دریافت می‌کنیم.

 

وی اظهار کرد: احادیث رسول‌الله (ص) که عمده‌ی آن از منابع اهل‌سنت برداشت شده است، در سطح شهر و روی اتوبوس‌های درون شهری نصب شده است.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر گفت: حدود یک‌هزار مترمربع بنر از احادیث رسول‌الله (ص) نوشته و در سطح شهر نصب شده است که در برخی بنرها، حتی سه منبع درج شده است.

 

آرزومندان اظهار کرد: گروهی 12 نفره از روحانیون شهر قم در استان حضور پیدا کردند و به شهرهای مختلف می‌روند و پرده‌خوانی واقعه غدیرخم را انجام می‌دهند.

 

وی افزود: نمایشگاه غدیر در بوستان توحید بیرجند برپا شده است و گروه جهادی میثم تمار از شهر قم، روایت‌گری غدیر را در آن انجام می‌دهد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر گفت: گروه ضرب زورخانه‌ای شب‌ها بعد از نماز مغرب در محل میدان ابوذر بیرجند برنامه دارد که شب گذشته بیش از 600 نفر از مردم از آن استقبال کردند و این مراسم تا شب عید غدیر ادامه دارد.

 

آرزومندان اظهار کرد: جشن دخترانه ساعت 18 روز دوشنبه در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود.

 

وی افزود: جشن ویژه خواهران صبح عید غدیر در مکتب نرجس و جشن با کاروان غدیر به میزبانی مادران شهدای سید، در محل حسینیه ابن‌حسام خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر با بیان این‌که در روز عید غدیر 15 برنامه طراحی کردیم گفت: جشن بزرگ غدیریون شب عید غدیر در محل بوستان بلوار شعبانیه برگزار می‌شود و شب بعد نیز در مسجد قبا مهرشهر جشن دیگری برگزار می‌شود.

 

آرزومندان افزود: کاروان شادی، ساعت 8:30 صبح روز عید غدیر از سه‌راهی اسدی حرکت خواهد کرد و در پایان، مردم اطعام می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: سال‌گذشته 5 هزار نفر را اطعام کردیم و امسال نیز به همین میزان اطعام انجام خواهد شد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر گفت: صبح روز عید غدیر، 5 سخنرانی توسط سخنرانان کشوری در شهرهای بیرجند، قاین و سربیشه انجام خواهد شد.

 

آرزومندان افزود: میز محبت علوی در مساجد حاشیه شهر بیرجند برگزار می‌شود که در آن روحانیون به تبیین واقعه غدیر می‌پردازند.

 

وی اظهار کرد: کار ستاد مردمدی غدیر از سال 1392 به طور جدی آغاز شد و کمک‌های مردمی نسبت به سال‌گذشته بیشتر شده است.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر تأکید کرد: نباید عید غدیر را فراموش کرد و دهه امامت و ولایت را همه باید با جدیت پیگیری کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تاکید مسئولان حج بر لزوم نوآوری و پویایی در فرایند‌های حج و زیارت
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد