Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@19:30:41 GMT

مدیر ورزشی بایرن مونیخ احتمال جذب مانژوکیچ را رد نکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۷۹۲

مدیر ورزشی بایرن مونیخ احتمال جذب مانژوکیچ را رد نکرد

به گزارش وانانیوز، 

ماریو مانژوکیچ هنوز هم ممکن است سر از بایرن مونیخ درآورد و اضافه شدن فیلیپه کوتینیو، مانع از تلاش باواریایی‌ها برای برگرداندن او به آلمان نخواهد شد.

طبق ادعای نشریه بیلد، بایرن مونیخ با وجود آنکه به نظر می‌رسد از خرید مانژوکیچ منصرف شده، هنوز به مذاکرات خود برای خرید مهاجم 33 ساله یوونتوس ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین این احتمال وجود دارد که بازیکنی که در فاصله سال‌های 2012 تا 2014 در آلیانتس آره‌نا توپ زد، به صورت قرضی با بند خرید قطعی دوباره به آنجا برگردد. بایرن مونیخ با پرداخت 10 تا 15 میلیون یورو می‌تواند مانژوکیچ را بخرد و این تیم با وجود ورود کوتینیو همچنان می‌تواند در ترکیب خود جایی برای مهاجم سابق اتلتیکو مادرید باز کند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در این باره به نشریه بیلد گفت: نمی‌توانم درباره بازیکنی که متعلق به یوونتوس است صحبت کنم. مانژوکیچ قطعاً دوست من است چون ما در ولفسبورگ کنار هم بازی می‌کردیم اما من فعلاً بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

مانژوکیچ تا سال 2021 با یوونتوس قرارداد دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یوونتوس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد