Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آمازون به تازگی تصمیم گرفته تا برنامه‌ای خیریه اجرا کند. بر اساس برنامه جدید آمازون، این شرکت از این پس، بخش عمده‌ای از کالاهای انباشته شده و فروخته نشده موجود در انبارهای خود را به نیازمندان و افراد بی‌خانمان در ایالات متحده آمریکا و انگلیس اهدا می‌کند.

به‌طور طبیعی بخشی از کالاهای فروشگاه اینترنتی آمازون به‌فروش نمی‌رود، به همین جهت این شرکت هر ساله میلیون‌ها دلار برای خالی کردن انبارهای پر شده از کالاهای فروخته نشده خود، هزینه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال تنها در سال ۲۰۱۸ میلادی آمازون مبلغی برابر ۳ میلیون دلار برای نابودی کالاهای انباشته شده در انبار این شرکت در کشور فرانسه هزینه کرد.

برنامه ویژه آمازون برای کمک به نیازمندان و صرفه جویی مالی

برنامه اهدا این اجناس می‌تواند علاوه بر میلیون‌ها دلار صرفه جویی مالی برای آمازون نقش پررنگی در کمک به نیازمندان و افزایش محبوبیت این شرکت داشته باشد. آمازون برای کسب درآمد از این کالاها راه‌های دیگری را نیز در نظر گرفته است. به‌طور مثال قرار است کالاهایی که نسبت به دیگر اجناس فروخته نشده، طرفداران بیشتری دارند با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت اولیه خود به فروش برسند.

یکی از مدیران آمازون اعلام کرد:"مشتریان می‌توانند در طرح جدید این شرکت کلاهای موجود را حتی تا سه برابر ارزان‌تر از قیمت اصلی آن‌ها خریداری کنند. ما با این کار علاوه بر درآمدزایی برای آمازون و صرفه جویی مالی، کمک بسیار بزرگی به افراد کم درآمد و بازارهای اجناس دسته دوم و سوم می‌کنیم."

کارشناسان معتقدند شرکت آمازون با اجرایی کردن برنامه‌های خیریه و صرفه جویی مالی خود می‌تواند الگویی بسیار مناسب برای دیگر برند‌های بزرگ فناوری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر جهان باشد. آمازون فعلا برنامه خیریه خود را تنها در انگلیس و آمریکا اجرا می‌کند ولی بدون شک با مشاهده نتیجه رضایت بخش آن، مدیران این شرکت به زودی چنین طرح‌هایی را در دیگر کشورها نیز پیاده‌سازی می‌کنند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 

حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: با توجه به شعار سال در خصوص تولید، باید برنامه ریزی در زمینه جهش تولید انجام شود. سیاست سازمان غذا و دارو حمایت از تولید داخلی خواهد بود و این کار بدون مشارکت ذینفعان نتیجه مطلوبی نمی‌دهد. 

وی بیان کرد: برای انجام برون سپاری باید یکسری اقدامات را انجام بدهیم. عدم تعارض منافع یکی از اصول نظارت است. 

محمدی ادامه داد: الکترونیکی شدن فرآیندها باید انجام شود اکنون تمام کارها در اتوماسیون بارگذاری شده است. منع واردات کالاهای داخلی همچنان پا بر جا است. 

وی ادامه داد: توسعه صادرات یکی از برنامه های سازمان غذا و دارو است. 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی به خود کفایی رسیده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت