Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@13:07:02 GMT

شدت گرفت وزش باد در خراسان رضوی از عصر امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۹۰۳

شدت گرفت وزش باد در خراسان رضوی از عصر امروز

وزش باد از عصر امروز در خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در شرق استان همراه با گرد و خاک و کاهش میدان دید افقی خواهد بود.

آیدا فاروقی افزود: میانگین دما در مناطق مختلف خراسان رضوی تا پایان این هفته تغییرات چندانی ندارد.

قوچان با کمینه دمای ۹درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۳۶درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ساعت گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در این اجلاسیه  با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت گفت: امروز در حوزه تعلیم و تربیت و اقامه نماز به یک مهندسی و فرمول جدید نیاز داریم.

حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا افزود: برای ترویج فرهنگ نماز آموزش و پرورش می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه ایفا کند.

وی همچنین در شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن که با حضور امام جمعه و سایر اعضا برگزار شد گفت: اواخر سال گذشته هیئت دولت آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز را مورد بازبینی و اصلاح و به تمامی استان‌ها ابلاغ کرد.

مدیرستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی دانش، بینش و مهارت را سه عنصر مهم در حوزه مباحث تربیتی در خانواده‌ها و حوزه کاری مدیران دانست و افزود: امروز بدون دانش، بینش و مهارت نمی‌توان کاری را انجام دهیم چرا که باید همواره این سه ضلع در حوزه مباحث تربیتی و اعتقادی در کنار هم باشد تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را به ابعاد ترویج و فرهنگ نماز بیشتر آشنا کنیم.

 

دیگر خبرها

  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی
  • کاهش محسوس دما امشب در خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • بارش برف و باران در راه است