Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:07:45 GMT

تالار مرکزی چشم انتظار تامین اعتبار

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۹۰۴

تالار مرکزی چشم انتظار تامین اعتبار

اراک - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تکمیل و تجهیز تالار مرکزی اراک ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد که باید از محل منابع ملی جذب شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین «عباس دانشی» گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در تالار مرکزی اراک، بهره برداری از آن در ۲ مرحله انجام می شود و بخش های عمومی این تالار تا پایان امسال و سالن های موسیقی و تئاتر این مجموعه فرهنگی نیز سال آینده راه اندازی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز سالن های تئاتر و موسیقی تالار مرکزی اراک حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از محل اعتبارات ملی تامین شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تلاش می کند با جذب به هنگام اعتبارات، تا پایان سال آینده تمام بخش های این مجموعه فرهنگی بهره برداری و در اختیار هنرمندان و هنردوستان اراکی قرار گیرد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: تالار مرکزی اراک در زمره ۱۵ تالاری است که در سطح ملی از سال ها پیش با طراحی پیشرفته و مدرن برنامه ریزی شده اما، واردات تجهیزات و ماشین آلات این مراکز فرهنگی به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها متوقف و روند تکمیل و تجهیز را با کندی مواجه کرده است.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود.

اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند.

اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد