Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:30:19 GMT

نبض بازار موبایل جنوب‌شرق آسیا دست چینی‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۰۰۰

نبض بازار موبایل جنوب‌شرق آسیا دست چینی‌هاست

شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل در سه دوم سال جاری میلادی بالغ بر ۶۰ درصد از بازار جنوب شرق آسیا را تصاحب کرده و به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی با بررسی آمار و داده‌های منتشر شده از گوشی‌های هوشمند فروخته شده در بازار کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا دریافته و اعلام کرده‌اند که شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل توانسته‌اند در دومین فصل از سال جاری میلادی 60 درصد از بازار بیشتر کشورهای واقع در منطقه جنوب شرق آسیا را تصاحب کنند و سهم قابل توجهی از فروش گوشی‌های هوشمند را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بجز شرکت کره‌ای سامسونگ که رتبه نخست جهان و همچنین بازار این کشورها را به خود اختصاص داده است، سایر شرکت‌های چینی همچون اوپو (Oppo)، ویوو (Vivo) و شیائومی (Xiaomi) از جمله پرطرفدارترین برندهای گوشیهای هوشمند در میان کاربران کشورهای ویتنام، مالزی، اندونزی ، تایلند و فیلیپین به شمار می‌روند.

درسه ماهه دوم ۲۰۱۹ میلادی، سامسونگ ۳۰ درصد، اوپو ۱۸ درصد و ویوو ۱۶ درصد از سهم بازار موبایل در تایلند را از آن خود کرده‌اند.

در همین بازه زمانی، در مالزی نیز ترتیب رتبه‌بندی برندهای سامسونگ، اوپو و ویوو به همین شکل است تنها با این تفاوت که سهم آنها متفاوت است و به ترتیب ۲۷ درصد، ۲۰ درصد و ۱۶ درصد گزارش شده است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، در فیلیپین و اندونزی نیز گوشی‌های هوشمند با برند اوپو در صدر پرفروش‌ترین موبایل‌های فروخته و عرضه شده قرار گرفته اند که سهم آنها در این دو کشور به ترتیب ۲۸ و ۲۶ درصد بوده است. بعد از آن، سامسونگ با ۱۹ و ۲۴ درصد در رتبه دوم کشورهای مذکور جای گرفته است. در فیلیپین، سومین برند محبوب و پرفروش ویوو با ۱۷ درصد و در اندونزی، شیائومی با ۱۹ درصد بوده اند.

با نگاه مختصری بر این آمار و ارقام می‌توان دریافت که سامسونگ به خصوص بعد از عرضه گوشی‌های جدید سری A موفق شده است که سهم خود را از بازار این کشورها پنج درصد افزایش دهد و در بیشتر این بازارها همچنان در رتبه نخست بایستد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موبايل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)

عصر ایران- حدود یک سال پیش خودرو جذاب نتا اس را معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. این سدان با کیفیت چینی از 36 تا 50 هزار دلار قیمت خورد و با توجه به ظاهر زیبا و فناورانه هایی که همراه خود داشت، بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

اکنون نسخه جدید نتا اس در کلاس واگن رونمایی شده که این خودرو در تریم های الکتریکی و افزاینده برد حرکتی عرضه می شود.

نتا اس واگن در پروفایل یکی از بی نقص ترین محصولات فعلی چین محسوب می شود. حضور در کلاس واگن، جذابیت های اسپرت این تریم را به شدت افزایش داده و آن را به یک گزینه مناسب برای جوانان نیز تبدیل کرده است.

نتا اس واگن از منظر ابعاد برابر با 4980 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2980 میلیمتر است.

مدل افزاینده برد حرکتی شامل دو تریم می شود که به ترتیب 1960 و 1970 کیلوگرم وزن دارند. در این مدل از ترکیب انجین 1.5 لیتری با 94 اسب بخار خروجی استفاده شده که نقش ژنراتور برای باتری موتور الکتریکی را دارد. خروجی موتور الکتریکی 268 اسب بخار است که با محور عقب در ارتباط قرار دارد.

مدل الکتریکی خالص نتا اس واگن نیز در دو تریم با وزن های 1960 و 2160 کیلوگرم ارائه می شود که اولی تک موتور و دومی نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک است.

خروجی تریم تک موتور در ارتباط با محور عقب 268 اسب بخار است اما نسخه دو موتوره، روی محور جلو نیز یک موتور الکتریکی 228 اسب بخاری دارد.

ظرفیت باتری ها اعلام نشده اما در تریم های پایه از نوع لیتیم آهن فسفات و در تریم های پرچمدار از نیکل کبالت منگنز استفاده می شود.

رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه های 19 و 20 اینچی ارائه می شود. رنگ کالیپرهای سیستم ترمز نیز دارای تنوع قرمز، سبز و خاکستری است. در تریم های پرچمدار، سخت افزار سامانه لیدار روی سقف قابل مشاهده است.

نتا اس واگن تریم افزاینده برد حرکتی نتا اس واگن تریم الکتریکی خالص کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نتا S؛ خودرویی از برند باکیفیت و قابل اعتماد چینی! (+عکس)

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • هونگچی H ۵؛ سدان چینی ۵میلیاردی در بازار!
  • خرید این سدان چینی بیش از ۵میلیارد تومان آب می‌خورد!
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)