Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیتر فوندا بازیگری که بیش از همه برای بازی در فیلم «ایزی رایدر» شناخته می‌شود‎ در ٧٩ سالگی بر اثر سرطان ریه ‏درگذشت‎.

خانواده او در بیانیه‌ای خواستند تا به سوگواری خانواده به صورت خصوصی احترام گذاشته و از او به‌عنوان فردی ‏مدافع آزادی یاد شود‎. پیتر فوندا که پس از بازی در فیلم متفاوت «ایزی رایدر» در سال ۱۹۶۹ به شهرت جهانی رسید متولد ‏نیویورک و فرزند هنری فوندا و فرانسس فورد سیمور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎‏

او در کنار خواهر بزرگترش جین بزرگ شد و وقتی این دو ۱۰ و ۱۲ ‏سال داشتند با خودکشی مادرشان به دلیل بیماری روانی روبه‌رو شدند‎. ‎پیتر در کتابی که‌سال ۱۹۹۸ با عنوان «به بابا نگو: ‏خاطرات» منتشر کرد از این واقعه به‌عنوان رویدادی نام برد که برای پدر سختگیرشان که اغلب دور از خانه بود، سخت بود و ‏تلاش داشت تا درباره آن دروغ بگوید و آن را نادیده بگیرد.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر هالیوود سرطان ریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آرمان استقلال و عزتی بود که به برکت حضرت امام خمینی (ره) و خون ۲۳۰ هزار شهید مثل حاج قاسم‌ها، شهید زاهدی‌ها و شهدای مقاومت مثل ابومهدی المهندس، فاطمیون و زینبیون شکل گرفت.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق برای عزت و جلوگیری از ماشین کشتار جمعی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ‌های نیابتی با درایت، تدبیر و ژرف‌نگری حضرت آقا صورت گرفت.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال مورد ظلم قرار گرفته و ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین که آمریکا و اسرائیل حامی‌اش بوده، داشته است همچنین شهدای هسته‌ای و دانشمندانی مثل شهید طهرانی مقدم و احمدی روشن را تقدیم انقلاب کردیم و امروز در قله اقتدار ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: با عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی از کشور‌های دیگر که در پدافند به صهیونیست‌ها کمک کردند را درهم شکستیم و جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۵۰ موشک بالستیک و پهپاد که با همت و توانمندی نیرو‌های داخلی، جوان و متخصص که در تحریم‌های ظالمانه با نگاه خودمحوری ساختند در یک جنگ الکترونیک آنها را از اقصی‌نقاط ایران به پرواز درآوردند و به آن اهدافی که می‌خواستند شلیک کردند.

یوسفی با بیان اینکه حجم تخریب مهم نیست بلکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران مهم است، تصریح کرد: پاسخ ایران به اسرائیل ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شد، چون کنسولگری خاک آن کشور است و اسرائیل به آن تعدی کرد به همین دلیل قلم پای آن را شکستیم و هر کشور دیگری بخواهد نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود حالا چه غاصبان صهیونیست باشند و چه کشور‌های دیگری که بخواهند عملیات را از خاکشان انجام دهند.

وی تاکید کرد: دوران بزن و دررو تمام شده و معلوم شد هیمنه ارتش سوم، چهارم، پنجم و ششم جهان چیزی به جز بلوف نبوده است و امروز آزادگان جهان از عملیات وعده صادق خوشحال شدند، اما کسانی که خوی درندگی دارند بیش از ۳۴ هزار شهید فلسطینی در جنگ غزه و بیش از ۱۲۰ هزار شهید در هفتاد سال گذشته در فلسطین را نمی‌بینند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مردم آزاده دنیا در سوئیس، انگلیس، آمریکا و در بسیاری در کشور‌های غربی تظاهرات چند ده هزار نفری در محکومیت کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در دفاع از زنان و کودکان غزه انجام دادند، اما دولتمردان غربی آنها را نمی‌بینند و بیدار نشدند و مثل شهرک‌نشینان مستاجر عاریه‌ای رژیم غاصب زمانی بیدار شدند که موشک‌ها و پهپاد‌های ایران در بالای سرشان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست