Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجوی مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم منتخبین فوتبال خراسان جنوبی در بخش دختران در رقابت‌های کشوری المپیاد استعداد‌های برتر کشور موفق به دو برد شد.

وی افزود: تیم فوتبال المپیاد دختران در چهار گروه هشت تیمه برگزار می‌شود، که خراسان جنوبی در گروه ب با تیم‌های ایلام، همدان، قم، یزد، زنجان خوزستان کیش همگروه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتبال استان در بازی اول موفق به شکست هفت بر صفر نماینده کیش و بازی دوم نماینده یزد را شش بر صفر شکست دادند.

تیم دختران استان امروز در دیدار اول خود با خوزستان و در دومین دیدار با همدان بازی خواهند کرد.


کسب دو نشان برنز تیم ووشو خراسان جنوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور

خرمشاد رییس هیئت ووشو خراسان جنوبی  گفت: تیم ووشو مردان خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری ووشو در ساندا یا همان مبارزه در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب دو نشان برنز شد.

وی افزود:در این دوره از رقابت‌ها در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی استان قزوین برگزار شد، محمدرضا بابائیان در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم و در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم مصطفی کاووسی موفق با کسب نشان برنز شدند.

رییس هییت ووشو خراسان جنوبی گفت: محمدرضا بابائیان، محمدرضا مومن، رسول مومن، مصطفی کاووسی و مجید سدیدی در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان استان را تشکیل دادند.

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024  و همچنین نشست فنی این پیکارها‌ صبح امروز(سه‌‌شنبه - 4 اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن 75- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در ‌وزن 70- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن 80- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن 85- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن 90- کیلوگرم‌، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی‌ حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

38 کشور در این رویداد حضور دارند.

عربی:کار سختی برای سهمیه داریم/ تمرین با چینی‌ها بی‌نظیر است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی