Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@02:57:38 GMT

معرفی ناظران و داوران مرحله‌نهایی لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۰۸۸

معرفی ناظران و داوران مرحله‌نهایی لیگ کشتی

اسامی ناظران و داوران مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد اعلام شد.

مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد صبح روز جمعه اول شهریورماه در خانه کشتی استاد توکل شهر مشهد و مرحله نهایی این رقابت ها نیز عصر همان روز در محوطه باز جلوخان آرامگاه فردوسی در شهر توس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی داوران و ناظران این رقابت ها به شرح زیر است:

سرپرست مسابقات: عبداله فتوحی
ناظر فدراسیون: محمد حسین تام (خراسان رضوی)
ناظر و رئیس کمیته داوران: ناصر فروتن (تهران)
سرپرست فنی: محمد ابراهیم امامی (تهران) داور درجه S۱ بین المللی
داوران: ۱- محمد مصلایی پور (یزد- درجه S۱) ۲- سعید عباسی (قم- داور درجه S۱) جواد کریمی (تهران- درجه یک بین المللی) ۴- امیرحسین رهنما (سمنان- درجه یک بین المللی) ۵- کاظم عقیقی (خراسان جنوبی- درجه دو بین المللی) ۶- علی خالق زاده (خراسان شمالی- درجه دو بین المللی)

/ روابط عمومی فدراسیون کشتی

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های «کیو تور» مرحله نهایی انتخابی ورزشکاران اسنوکر برای حرفه‌ای شدن و پیوستن به انجمن حرفه ای‌های جهان (WST) ۲۳ تا ۲۵ اسفند به میزبانی بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو برگزار شد.   امیر سرخوش کاپیتان اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و با این افتخار آفرینی به عنوان سومین ایرانی جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای را کسب کرد. او همراه حسین وفایی دو ایرانی حاضر در رقابت‌های بین المللی حرفه ای‌ها هستند.   سرخوش سه دوره نائب قهرمانی اسنوکر جهان و چندین قهرمانی اسنوکر ۱۵ توپ و شش توپ قاره آسیا و ده‌ها قهرمانی اسنوکر کشورمان را در کارنامه خود دارد.   وی برای رسیدن به دیدار نهایی موفق شد هاروی چندلر از انگلیس را ۵ بر ۴ و استیون هال وورث دیگر نماینده انگلیس را با نتیجه ۶ بر دو شکست دهد. او در دیدار نهایی در یک بازی ۱۰ ساعته موفق شد حریف خود را شکست دهد و به (WST) راه پیدا کند.   مرحله مقدماتی این مسابقات نیز چند ماه پیش در امارات برگزار و امیر سرخوش موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات مقدماتی شد و به عنوان نفر نخست از قاره آسیا راهی مرحله پایانی شد.

دیگر خبرها

  • مسابقه قرآنی «و رتل»؛ در پی کشف صوت‌های قاریان ناشناخته
  • صعود درناهای آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر
  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • مورد خاص مرحله یک هشتم جام حذفی
  • معرفی تیم چهارم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ ۲۸ اسفند
  • قرعه مرگ در یک هشتم
  • فینالیست شدن 5 کشتی‌گیر ایران
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان
  • تهدید مربی سردار آزمون
  • تهدید مربی سردار آزمون/ هیچ تیمی از تقابل با رم خوشحال نمی‌شود