Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵ هزار کارگاه مبل و منبت در ملایر با ۲۰ هزار نیروی کار منتظر اقدامات دولت در جهت تامین چوب هستند.

به گزارش ایسنا، محمد کاظمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: روز جمعه شاهد سفر وزیر صنعت به ملایر به منظور بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی و کارگاه‌های تولید مبل و منبت بودیم ایشان همچنین در جشنواره‌ای که با عنوان شهر ملی منبت برگزار شد، شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است مجددا خدمت ایشان و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بگویم که ۵ هزار کارگاه مبل و منبت در ملایر با ۲۰ هزار نفر نیروی کار منتظر اقدامات شما در جهت تامین چوب -که اولین و اساسی ترین نیاز این کارگاه‌های تولیدی است- هستند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: متاسفانه تحریم‌ها و مشکلات ارزی برای واردات چوب این هنر را با مشکل جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به وزیر جهادکشاورزی و  صنعت تاکید کرد: وضعیت تولید و توزیع مرغ در کشور به شدت مشکل دارد هم اکنون تولید کنندگان کشتارگاه‌ها، مصرف کنندگان و فروشندگان با اعلام نارضایتی توقع دارند برای رفع این مشکل تصمیم درستی اتخاذ شود.

کاظمی در پایان ضمن تاکید بر لزوم رتبه بندی معلمان در مورد اجرای پاداش پایان خدمت فرهنگیان تذکر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبل و منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید گز بلداجی در آستانه نوروز ۱۴۰۳

آقای رحمتی اظهار داشت: امسال حدود هزار تن گز در شهر بلداجی تولید شده که نیمی از آن مربوط به اسفند ماه است.

وی افزود: ۸۰ کارگاه تولید گز در شهر بلداجی مشغول به فعالیت اند و انواع گز لقمه‌ای، آردی، سکه‌ای و سوهان گزی را تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید

سوغاتی های ترش و شیرین، هدیه مردم چهارمحال و بختیاری به مسافران نوروزی

رحمتی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از گز تولید شده در کارگاه‌های گز بلداجی وارد بازار‌های داخلی شده و بخشی هم به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، روسیه و آلمان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش سهمیه شکر در سال‌های اخیر از یک سو و سیر صعودی افزایش قیمت مغزیجات از سوی دیگر کاهش تولید واحد‌های گزسازی را به همراه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر مشروبات الکلی در تفت
  • رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک در خودرو (+ نحوه تشخیص مشکل)
  • برگزاری طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی در استان گیلان
  • قول رئیس مجلس برای پیگیری مشکلات رزیدنت‌ ها | با وجود تاکید رئیس جمهور، تعرفه‌ ها را ابلاغ نکردند | متخصص تربیت کنیم اما سرمایه ها را از هم دست ندهیم
  • بسیج تمام امکانات برای احیای دریاچه ارومیه
  • ببینید/ فیلم جالب از یک کارگاه تولید کبریت در هند
  • کلید حل مشکل کمبود تایر، در دست متخصصان
  • تولید ۱۲ محصول ویژه جدید در فولاد مبارکه
  • افزایش تولید گز بلداجی در آستانه نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش تولید گز بلداجی در آستانه نوروز