Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:52:19 GMT

شناسایی ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۱۰۳

شناسایی ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه

حسنی، از توقیف محموله سه‌میلیاردی کالای قاچاق در سرخه خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان در ادامه برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود، یک دستگاه تریلی را در محور بین‌المللی تهران مشهد برای بررسی لازم متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عبدالله حسنی» گفت: پس از بررسی‌های اولیه و عدم ارائه هرگونه مدرک و یا سند قانونی، راننده میان‌سال دستگیر و از این تریلی مقدار قابل توجهی از انواع کالاهای قاچاق مانند ادکلن، قهوه، آدامس خارجی و مواد غذایی دیگر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این بار به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت بود.

 

حسنی، از تکمیل پرونده و معرفی فرد متخلف به مرجع ذیصلاح خبر داد و گفت: پلیس برای تحقق سیاست های کلان و تنظیم اقتصاد کشور همچنان با شدت بیشتری با این پدیده مخرب مقابله خواهد کرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل خطبه نماز جمعه عید غدیر غدیر گلپایگان استان همدان دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد از انواع کالاهای قاچاق فرمانده انتظامی استان سمنان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود