Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:16:00 GMT

یورش صهیونیستها به مصلای «باب الرحمه»

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۱۰۵

یورش صهیونیستها به مصلای «باب الرحمه»

نظامیان صهیونیست به مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی حمله کردند و لوازم آن را بیرون ریختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معا، نظامیان اشغالگر صهیونیستی اواخر شب گذشته(شنبه 26 مرداد) به مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی یورش بردند و به بیرون ریختن محتویات آن اقدام کردند.

شاهدان عینی به خبرگزاری معا گزارش دادند که پنج نفر از عناصر پلیس اشغالگر به مصلای باب الرحمه یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موانع چوبی که صفوف زنان را از مردان جدا می کرد، و جاکفشی مجود در مصلا را بیرون ریختند و با کفش هایشان بر روی فرش این مصلا قدم گذاشتند.

این شاهدان اعلام کردند: پلیس صهیونیستی، نگهبان حاضر را نسبت به نزدیک شدن یا تصویربرداری از این حمله ترساند.

نمازگزاران فلسطینی تاکید کردند: این نخستین بار نیست که نظامیان صهیونیست برخی از لوازم نمازخانه را بیرون می اندازند. به طوری که ماه گذشته نیز بارها اقدام به کار کردند. هربار فلسطینی های قدس بر بازگردندان این لوازم اصرار و بر حق ادای نماز داخل این مصلا و حضور در آن تاکید دارند.

این نمازگزاران اعلام کردند: پلیس اشغالگر صهیونیستی در روز عید قربان، ساعت الکترونیکی برای نشان دادن وقت نماز را که بر دیوار این مصلا آویزان بود، مصادره کردند. همچنین پلاکارد «مصلای باب الرحمه» را از بالای آن برداشتند و به پاره کردن پرچم ها و پلاکاردهای تبریک عید اقدام کردند.

ساکنان قدس اشغالی، این مصلا را فوریه گذشته پس از 16 سال بسته بودن، باز کردند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه گلپایگان خطبه نماز جمعه اردبیل غدیر عید غدیر دهه ولایت و امامت امام جمعه خبرگزاری شبستان مصلای باب الرحمه حمله رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری