Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس  حوزه هنری یزد از برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «تبیین دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی» از سلسله نشست‌های گام دوم در یزد خبر داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

محمدصادق کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: دومین نشست از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با هدف تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب» با حضور استاد غلامحسین دشتی ـ‌تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی‌ـ و جمعی از اندیشمندان، هنرمندان و فعالان فرهنگی، دوشنبه 28 مرداد، ساعت 18 در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب»، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی»، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی را از اهداف این نشست‌ها برشمرد.

رئیس  حوزه هنری استان افزود: در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم انقلاب» تبیین و بررسی می‌شود.

کوچک‌زاده از فعالان فرهنگی، هنرمندان، نویسندگان، شعرا و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: این نشست با همکاری حوزه هنری یزد و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود.

رونمایی از مستند «وتَن من» در روز بازگشت آزادگان|ماموریت ویژه مرکز مستند روایت فتح در گام دوم انقلابآیت‌الله شاهچراغی: عزمی همگانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شودهمایش تخصصی نقش رسانه در گام دوم انقلاب در رشت برگزار شد

وی تصریح کرد: نخستین جلسه از سلسله نشست‌‌های «والعصر» با موضوع «تبیین قرآنی عصر جدید» با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی ‌ـ‌پژوهشگر مطرح حوزه قرآن و عترت‌ـ و با حضور پررنگ روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی و هنرمندان، نیمه مرداد در یزد برگزار ‌شد.

وی عنوان کرد: سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، عصر دوشنبه‌ هر هفته در نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود