Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویدادِ گیمسکام با خبرهای جدیدی از Call Of Duty اغاز خواهد شد.

طرفداری - رویدادِ گیمسکام به زودی شروع خواهد شد. با توجه به گفته ها، قرار است شاهدِ کنفرانس ها و خبرهای زیادی از دنیای گیم باشیم.

به گزارش Gamespot، این رویداد روز دوشنبه آغاز خواهد شد و مانند سال های گذشته جف کیلی مجریِ افتتاحیه این رویداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Activison اعلام کرده دست پر به این رویداد آمده است و باید منتظر خبرهای بسیار خوبی از بازی جدیدِ این کمپانی باشیم.

جف کیلی نیز در توییتر خود اعلام کرد خبر های هیجان انگیزی در راه است و به شکل ویژه ای از خبر های این بازی رونمایی خواهد شد.

در این رویداد علاوه بر Call Of Duty، شاهد خبرهای جدیدی از بازی هایی مانند Death Stranding، Need For Speed Heat و Gears 5 خواهیم بود.

با شروع شدنِ رویداد گیمسکام، به طور کامل خبرهای مهم تمامیِ کنفرانس ها را پوشش خواهیم داد و شما می توانید این اخبار را از سایت ما دنبال کنید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • شوخی گلزار با مردم
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی