Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:54:30 GMT

سارقان مشمول بخشنامه‌های عفو نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۲۱۲

سارقان مشمول بخشنامه‌های عفو نمی‌شوند

دادستان مرکزاستان گلستان گفت که سارقان مشمول بخشنامه‌های عفو نمی‌شوند .

به گزارش ایسنا به  نقل از دادگستری گلستان، حجت اسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه مشترک قضایی و انتظامی استان با تاکید بر نگاه سختگیرانه به جرایم خشن و سرقت، گفت: سارقان مشمول بخشنامه‌های عفو نمی شوند و از مرخصی‌های مناسبتی مانند اعیاد قربان و غدیر هم  بهره مند نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسینی در ادامه سخنان خود به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر فساد هم اشاره کرد و گفت: همان گونه که ایشان تاکید کردند باید مبارزه با فساد را از درون دستگاه آغاز کنیم و اجازه ندهیم اقدامات مجرمانه تعدادی اندک، آبروی یک مجموعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان این که دستگاه قضایی خط مقدم برخورد با مجرمین است، تصریح کرد: عملکرد و رفتار پلیس بر تلقی مردم از حاکمیت اثرگذار است و باید در عین قاطعیت ، قانونمند عمل کنند.

دادستان مرکز استان به تلاش برای سوق دادن دعاوی به ویژه دعاوی خانوادگی به سازش هم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی می تواند در این زمینه بیشتر تلاش کند تا از قضایی شدن پرونده های خانوادگی جلوگیری شود.

نشست مشترک دستگاه قضایی با مسئولان انتظامی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در استان برگزار شد. در این جلسه مسئولان قضایی و انتظامی  درباره مشکلات و راهکارهای رفع آن گفتگو و تبادل نظر کردند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند