Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمدباقر الفت  در نشست نصب پایانه های فروش و ثبت این پایانه که با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی و مسئولان سازمان نظام پزشکی در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفت با تشریح جوانب قانونی نصب سامانه فروش و ثبت آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور توسط جامعه پزشکی، گفت: نصب این سامانه یعنی رعایت قانون، که این امر منجر به شفافیت در پرداخت مالیاتی و همچنین ارتقا جایگاه اجتماعی این قشر فرهیخته بین مردم کشور می شود.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه دغدغه جامعه پزشکان مبنی بر وجود مشکلات فنی در ثبت سامانه را موجه دانست و بر رفع هر چه زودتر این مشکلات تاکید کرد.

الفت تصریح کرد: مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی با توجه به مشکلات فنی موجود تا پانزدهم شهریور تمدید می شود.

 ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این نشست مشکلات موجود را موضوعی ما بین جامعه پزشکی و سازمان امور مالیاتی کشور ارزیابی کرد و گفت: جامعه پزشکی تکالیف قانونی خود را انجام خواهد داد.

امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر لزوم اجرای موضوع بند «ی» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۸ ، مزایای استفاده از سامانه فروش در برقراری عدالت مالیاتی و تسهیل پرداخت مالیات توسط جامعه پزشکی را بیان کرد.

مسئولان سازمان نظام پزشکی هم با اشاره به برخی مشکلات فنی و فرصت محدود برای ثبت نام در سامانه مذکور، علت تقدم پزشکان بر سایر اصناف برای انجام این کار را جویا شدند.

ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ضمن معرفی سامانه های مربوط به پایانه فروش که امکان ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی کشور را دارند، نسبت به برطرف شدن مشکلات فنی در چند روز آینده قول مساعد داد.

براساس این گزارش، در پایان نشست مقرر شد مهلت ثبت نام تا پانزدهم شهریور امسال تمدید شود. نهادهای نظارتی هم مکلف شدند تا رعایت قانون توسط جامعه پزشکی و میزان پیشبرد این طرح را از نزدیک رصد و گزارش خود را به مراجع ذیربط تسلیم کنند.

کد خبر 4695631 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکان مالیات شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه عید سعید قربان سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی پیروز حناچی پلیس راهور اربعین حسینی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی شهر تهران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی