Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - یک تحلیلگر بازار فلزات ارزشمند اظهار کرد روند صعودی نقره می‌تواند عامل جدیدی باشد که قیمت طلا را بالاتر خواهد برد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مایک مک گلان، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس در یادداشت تحقیقاتی نسبت به دورنمای قیمت نقره ابراز خوش بینی کرد. وی پیش بینی کرد نقره از پتانسیل صعود به قیمت 22 دلار در هر اونس برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مک گلان خاطرنشان کرد با این حال روند صعودی نقره به این راحتی نخواهد بود. نقره در حال حاضر بالای مرز 17 دلار معامله می‌شود و اگر قیمت آن بالای 17 دلار نماند، از صعود بیشتر بازخواهد ماند. وی در ادامه افزود: در حالی که به نظر می‌رسد طلا در کوتاه مدت رشد قیمت بیش از حد سریعی را تجربه کرده است، ممکن است اکنون نوبت به نقره رسیده باشد تا بدرخشد و روند صعودی فلزات ارزشمندی را هدایت کند.
بر اساس گزارش کیتکونیوز، هر اونس نقره در معاملات آتی بازار آمریکا آخرین بار 17 دلار و 15 سنت معامله شد و برای کل هفته یک درصد رشد نشان داد.
به گزارش ایسنا، نقره از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون 11 درصد رشد قیمت داشته اما زیر سایه طلا قرار گرفته است. فیلیپ نیومن، یکی از شرکای موسس شرکت "متالز فوکوس" برآورد کرده که با تسهیل سیاست پولی بانک‌های مرکزی و ارزش دلار آمریکا، قیمت نقره ممکن است تا پایان امسال به 19 دلار صعود کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد | اتفاق عجیب در اقتصاد ایران

به گزارش همشهری آنلاین هر افغانی در بازار تهران در حدود ۸۴۴ تومان قیمت دارد این در حالی است که قیمت فروش هر افغانی در روزهای ابتدایی اسفندماه برابر با ۷۶۴ تومان بوده است.

در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روزهای ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

اقتصاد صد نوشت: بر اساس این گزارش در روزهای ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمارهای ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روزهای سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

کد خبر 840845 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم ارز - بازار جهانی افغانستان دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد | اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی