Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:58:59 GMT

انقلاب اسلامی در امتداد جریان غدیر است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۴۴۴

انقلاب اسلامی در امتداد جریان غدیر است

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار جعفر رزمی روز یکشنبه در آیین جشنواره مالک اشتر در عجب‌شیر افزود: در جریان انقلاب اسلامی و پیشبرد امور به تعبیر امام و مقام معظم رهبری دست عنایت الهی همواره پشتیبان ملت ایران بوده و لطف الهی شامل حال ملت شده است.
وی ولایت ولی فقیه را ادامه راه امامت ائمه معصومین (ع) دانست و گفت: باوجود شدیدترین تحریم ها، جنگ تحمیلی، فتنه و ترور و برنامه های مختلف دشمن علیه ملت بزرگ ایران، در سایه ولایت فقیه و با اراده و سنت الهی جمهوری اسلامی ایران دست برتر قدرت منطقه، جهان اسلام و حتی جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر رزمی هدف نهایی انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای ظهور صاحب اصلی عالم دانست و تاکید کرد: زندگی در جامعه اسلامی به رهبری ولی فقیه توفیق و افتخار بزرگی است که شامل حال ملت ایران شده است.
مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها عامل خیر و برکت بوده است افزود: در هر زمینه ای روحیه بسیجی و اراده جهادی و انقلابی بوده موفق و سربلند بوده ایم.
در این مراسم از ۱۴ نفر از برگزیدگان سومین جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه شهرستان عجب‌شیر تجلیل شدند.
۳۰۷۷/۷۴۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در پیامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشن امام حسنی‌ها که روز گذشته در استادیوم آزادی برگزار شد، اعلام کرد: برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

وی در این پیام تاکید کرد: قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انت‌های معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

قالیباف: برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود آورده است: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفا و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و تمام عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، ابراز امیدواری کرد با استعانت از فیوضات، انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • جلب رضای الهی با خودمراقبتی محقق می‌شود
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رایزنی هنیه با امیرعبداللهیان در تهران
  • دیدار هنیه با امیرعبداللهیان در تهران
  • اسماعیل هنیه به تهران سفر می‌کند