Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گمیشان از پرداخت کمک‌های بلاعوض به ۵۷۱ خانوار سیل‌زده در این شهرستان خبر داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، احمد دستمرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از یک‌هزار و 336 خانوار سیل‌زده در این شهرستان 571 خانوار از کمک‌های بلاعوض دولتی برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه شهری نیز برای 574 واحدمسکونی پروانه ساخت صادر شده و 178 واحد همچنان باقی مانده‌ است. از این تعداد 69 واحد مسکونی مورد اختلاف میراث فرهنگی و شهرداری است که باید تعیین تکلیف شود.

پرداخت 60 میلیاردتومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان گلستانی/پایان تعمیرات 10314 واحدمسکونی48.7 میلیاردتومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان گلستانی پرداخت شدپرداخت بیش از 44 میلیاردتومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان گلستانی

فرماندار گمیشان با اشاره به ساخت و سازها در حریم رودخانه و آزادسازی حریم گفت: 26 واحد مسکونی در گمیش‌تپه و 7 واحد مسکونی نیز در سیمین‌شهر در حریم رودخانه ساخته شده بودند که در سیل اخیر دچار خسارت شدند و باید زمینی جایگزین برای احداث این واحدها تأمین کرد.

وی با اشاره به ترمیم جاده‌های این شهرستان سیل‌زده بیان داشت: 47 نقطه از جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان گمیشان در سیل اخیر شکافته شد که تا کنون 20 نقطه مرمت و آسفالت شده است.

دستمرد به تعمیر دریچه‌های سد وشمگیر هم اشاره کرد و گفت: دو دریچه اصلی سد نصب شده و برای ساخت دو دریچه اضطراری دیگر نیاز به اعتبار داریم.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض