Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد با بیان اینکه هنوز هیچ گزینه ای برای شهرداری مطرح نشده است گفت: باید ظرف یک ماه آینده و سریع ترین زمان بهترین گزینه به عنوان شهردار نظرآباد معرفی شود.

پرویز شمس در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مهم ترین اولویت مدیریت شهری نظرآباد برای انتخاب شهردار توانایی وی در ایجاد درآمد پایدار و انجام پروژه های عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم اعضای شورای اسلامی شهر را انتخاب کرده اند گفت: آن ها حق دارند مطالبه گر باشند از همین رو مدیریت شهری نباید بیش از این زمان را از دست بدهد و می بایست تا قبل از فصل سرما تکلیف پروژه های عمرانی مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب این شهرستان گفت: نظرآباد به لحاظ استراتژیکی موقعیت بسیار خوبی برای طرح های کلان عمرانی داشته و اعتقاد داریم که زمان آزمون و خطا به سر آمده و اکنون وقت انجام کارهای بزرگ است.

شمس ضمن اشاره به استقلال اعضای شورا در اتخاد تصمیم های مهم گفت: در شورا مشورت وجود دارد اما هیچ یک از اعضا سفارش پذیر نیستند لذا سلامت و تخصص فرد و نیز مصلحت شهر اصلی ترین ملاک منتخبین مردم برای انتخاب شهردار جدید است.

وی در واکنش به اظهارات شهردار پیشین نظرآباد مبنی بر سفارش پذیری شورا گفت: آقای یگانه مدیر توانمندی است و بدون شک در مسئولیت های دیگر موفق خواهد بود اما در این برهه تصمیم بر این بود که شاید یک مدیر دیگر بتواند برای شهر حداقل یک درآمد پایداری را ایجاد کند این در حالی است که انجام برخی مصاحبه ها به دور از اخلاق حرفه ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان ضمن قدردانی از شکیبایی مردم این شهر خاطرنشان کرد: به مردم قول می دهم در اسرع وقت بهترین گزینه برای شهرداری انتخاب شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز نظرآباد انتخاب شهردار شهرداری نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، شهردار جدید شهر سی سخت را منصوب کرد.

سیدعلی احمدزاده با صدور حکمی سجاد بهرامی را بعنوان شهردار سی سخت، مرکز شهرستان دنا منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این در پی بروز اختلافاتی در شورای شهر سی سخت با حکم وزارت کشور شورای شهر سی سخت منحل شده بود.

گفتنی است که بهرامی پیش از این سرپرستی شهرداری یاسوج را در مدت زمان کوتاهی عهده دار بود و در چند سال اخیر معاونت های مختلفی را در شهرداری یاسوج برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • شهردار سی سخت منصوب شد