Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم عیدغدیر که به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و روابط عمومی وزارتخانه راه و شهرسازی در سالن وزارت کشور برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عیدغدیر خم، خطاب به کارمندان این وزارتخانه و خانواده‌های آنها، اعلام کرد: قدر و قیمت وزارتخانه راه و شهرسازی را که در آن کار می‌کنید بدانید، چراکه ماموریت‌های  وزارت راه و شهرسازی متصل به زندگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی در وزارتخانه راه و شهرسازی چنانچه با کیفیت، قوی و پرانگیزه باشد موجب رضایتمندی مردم و حکومت خواهد شد، خواستار رفع نارضایتی مردم و ارایه خدمات اثربخش در حوزه هایی که دغدغه خانواده ها و مردم به ویژه در بخش مسکن و سایر موارد مرتبط با وزارتخانه راه و شهرسازی است، شد.

اسلامی تاکید کرد: باید با کمک یکدیگر، شرایطی فراهم کنیم که عشق، انگیزه و روحیه خدمتی در وزارتخانه راه و شهرسازی، متفاوت‌تر از هر دستگاهی باشد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با یادآوری این مطلب که گستره فعالیتی وزارتخانه راه و شهرسازی در جای جای ایران اسلامی گسترده است و از اقصانقاط کشور، مبادی ورودی تا پایتخت گسترده است، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های گسترده وزارتخانه راه و شهرسازی تاثیرات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد و به جهت آنکه به معیشت مردم مرتبط است، فکر و دغدغه مردم را که بحث مسکن است به خود اختصاص داده است که باید در جهت رفع این دغدغه‌ها، قدم اساسی برداشت.

وی با اشاره به اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی تلاش خواهد کرد تا افرادی که در وزارتخانه فاقد مسکن هستند به مرور صاحب خانه شوند، گفت: وزارتخانه راه و شهرسازی تلاش خواهد کرد تا مشکل مسکن تمامی اقشار جامعه را حل کند و عقب ماندگی را که در کشور به لحاظ نوع مسکن و نوع گروه های اجتماعی که به آن مرتبط می‌شود را جبران نماید.

اسلامی یادآور شد: بر اساس آمار و به لحاظ عددی تقریبا، تعداد مسکن موجود در کشور با تعداد خانوار نسبت برابری دارد اما مساله این است که مسکن مازادی که وجود دارد از جنس مسکنی نیست که جامعه هدف ما استطاعت خرید آن را داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه زمینه مسکن‌دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه فراهم می‌شود، توضیح داد: سهم بزرگی از رفع دغدغه مسکن جامعه برعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است. اگر در این خصوص، با انگیزه، خلاقیت، باجدیت و پشتکار کار انجام شود این مطالبه مردمی سریع‌تر برآورده می‌شود و دعای خیر مردم در زندگی کارکنان وزارتخانه راه و شهرسازی جاری و ساری خواهد شد. همینطور است راه، پلی که احداث و ابنیه و تاسیساتی که ایجاد می شود.

اسلامی گفت: باید در وزارتخانه همواره به این موضوع توجه داشته باشیم که انگیزه و روحیه خدمتی در بالاترین مرتبه خود قرار گیرد. تمام سعی ما این است که رسیدگی‌ها در چهارچوب استطاعتی که به لحاظ قانونی وجود دارد، بدون تبعیض انجام شود و به این طریق به برقراری عدالت در جامعه، کمک کنیم.

وی خطاب به کارمندان وزارتخانه اعلام کرد: همه موظف هستیم تا در مسیر پیشبرد برنامه‌های وزارتخانه گام برداریم و خدمت‌رسانی و اثربخشی فعالیت‌ها را با اصلاحات سیستمی و فرآیندی در وزارتخانه روزافزون کنیم، به نحوی که هم محل شکل گیری فساد اداری و تخلفات اداری رخ ندهد و هم سازمانی سراسر سلامت و کارآمد داشته باشیم و بتوانیم وزارتخانه راه و شهرسازی را به عنوان سازمانی برتر و معیار به جامعه معرفی کنیم. این کسب افتخارات برای خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی به عنوان افتخار دنیا و ذخیره آخرت باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه درآمد راه و شهرسازی مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد

مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحل در ایین آغاز به کار هفته سلامت که در بوستان لاله برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تذارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: فقط با یک اندیشه و ذهن و فکر مثبت اگر بگوییم و بخواهیم می‌توانیم حال خوب را بسازیم.

حسین فرشیدی با بیان اینکه مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند نکته می‌تواند منجر به حفظ سلامتی شود، بیان داشت: داشتن تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از ان و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادت‌ها اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت و سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

دیگر خبرها

  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه