Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@07:40:08 GMT

توهین زشت منتقد «هفت» به کودکان حاشیه‌ نشین

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۶۷۷

توهین زشت منتقد «هفت» به کودکان حاشیه‌ نشین

‍‍‍‍‍‍

دانلود فیلم توهین زشت منتقد«هفت» به کودکان حاشیه‌نشین کپی متن خبر برچسب ها: مسعود فراستی منتقد سینما

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: مسعود فراستی منتقد سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز

آقای ژاوی حرف‌های 10 ماه قبل خودت در مورد مورینیو را فراموش کرده‌ای؟

طرفداری | ژاوی که چند ماه قبل گفته بود "بگذارید داورها کار خودشان را بکنند" یا از ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای انتقاد کرده بود و گفته بود "امیدوارم هرگز اینقدر تنزل پیدا نکنم"، حال خودش بیشترین انتقادات، توهین‌ها و به قول خودش تنزل را در زمان سرمربیگری‌اش در بارسلونا به داوران داشته است.

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است. در جدیدترین مورد او در جریان این بازی مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال).

بیشتر بخوانید: توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس

لب‌خوانی شبکه تلویزیونی مووی استار از صحبت‌های ژاوی نشان می‌دهد که سرمربی بارسلونا در جریان این اتفاق، علاوه بر لگد زدن به دوربین کنار زمین، کواچ را با کلماتی توهین‌آمیز مورد خطاب قرار داد:

با من در نیوفت. لعنت به مادرت حرام‌زاده. بفرما اخراجم کن!

امیدوارم هرگز مثل مورینیو اینقدر تنزل نکنم!

پس از دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا که با پیروزی سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید، ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. سرمربی پرتغالی باشگاه رم بلافاصله پس از پایان بازی و در کنفرانس خبری به شدت از عملکرد آنتونی تیلور انتقاد کرد و سپس در پارکینگ ورزشگاه داور بازی را بی‌شرم خطاب کرد و او را مایۀ ننگ دانست.

در آن مقطع زمانی بسیاری از رفتار آقای خاص انتقاد کردند و صحبت‌ها و رفتارهای او را اشتباه قلمداد کردند. از جمله سرمربی بارسلونا، ژاوی هرناندز. ژاوی سرمربی بارسلونا 10 ماه قبل با انتقاد از رفتار و صحبت‌های مورینیو گفته بود:

هر کسی که فکر می‌کند در حق او ناعدالتی صورت گرفته می‌تواند هر طور که دوست دارد، رفتار کند. اما ما مربی‌ها باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و الگویی در این زمینه باشیم. همانطور که می‌خواهیم که به ما توهین نکنند و با ما با احترام رفتار کنند، ما نیز باید با احترام رفتار کنیم. امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند.

بیشتر بخوانید: ژاوی درباره رفتار مورینیو پس از فینال لیگ اروپا: امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم

حال سوال بزرگ از سرمربی بارسلونا این است که چرا خودش نمی‌تواند رفتارش را در زمین کنترل کند تا از نظر روحی روانی به خود بارسلونا هم ضربه بزند و آرامش را از تیمش بگیرد؟ چرا او صحبت‌های خودش در مورد اینکه سرمربیان باید الگویی برای همه باشند را فراموش کرده است؟ آیا او حرف‌هایش در انتقاد به مورینیو که گفته بود امیدوارم هرگز اینقدر تنزل نکنم که چنین رفتارهایی از من سر بزند را به دست فراموشی سپرده است؟

ژاوی سرمربی جوانی است که نشان داده که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در دنیای مربیگری داشته باشد. این فصل به احتمال فراوان آخرین ماه‌های حضور او روی نیمکت بلوگراناست و او همانطور که گفته است در پایان فصل بارسا را ترک می‌کند. اما هواداران فوتبال انتظار دارند که همان ژاوی آرام و متین در دوران بازیگری‌اش را ببینند که در تمام طول دوران درخشش‌اش در مستطیل سبز تنها دو کارت قرمز گرفته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود