Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این تعداد دانش آموز در دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوم استان هستند.

او با بیان تعداد افراد ثبت نام کنند درسامانه فروش کتاب در این دوره‌ها افزود: تاکنون در دوره ابتدایی ۸۲ هزار و ۴۰۳ نفر و در دوره متوسطه دوم ۱۹ هزار و ۸۹۰ دانش آموز برای خرید کتاب در سامانه فروش ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعی در ادامه کفت: حدود ۱۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی و حدود ۱۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه دوم برای خرید کتاب نام نویسی نکردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: دانش آموزان دوره ابتدایی تا ۵ شهریور و دوره متوسطه دوم تا ۱۶ شهریور مهلت دارند در سامانه فروش ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه کتاب‌های درسی تهیه شده این مقاطع، اول مهرماه بین دانش آموزان توزیع می‌شود. تصریح کرد: تاکنون ۵۴۸ هزار و ۸۹۹ جلد کتاب دوره ابتدایی و ۲۸۳ هزار و ۷۶۳ جلد کتاب دوره متوسطه دوم تهیه و در انبار‌ها نگهداری می‌شود.

واقعی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار کتب درسی دانش آموزان متوسطه دوم تهیه و بین دانش آموزان توزیع می‌شود بیان کرد: کتاب‌های دانش آموزان متوسطه اول از طریق کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود.

انتهای پیام / ط  ا

عرضه‌ی کتاب‌های متوسطه اول در کتابفروشی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد