Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شادگان با بیان اینکه صید با الکترو شوکر به شیوه جدید صید ماهی توسط صیادان در شادگان تبدیل شده گفت: با صیادانی که از طریق الکترو شوکر اقدام به صید ماهی می‌کنند برخورد قانونی می‌شود. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

رضا کیانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شادگان اظهار داشت: صیادان متخلف با استفاده از الکتروشوکر به صید غیرمجاز ده‌ها هزار بچه ماهی در تالاب شادگان اقدام می‌کنند و احیای حقوق عامه و پیگیری اجرای سریع قانون و دستورالعمل آن از اولویت‌های دادستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد سودجو به صورت فراگیر به‌جای استفاده از تور و دیگر وسایل مجاز همچنین برای سهولت در صید از شوک الکتریکی و شوکر برقی استفاده می‌کنند که این روش غیرقانونی منجر به از بین رفتن فرصت‌های شغلی بسیاری از صیادان قانونمند و کاهش درآمد صیادان محلی می‌شود.

دادستان شادگان با اشاره به صید با الکترو شوکر بیان کرد: صید با الکترو شوکر سلامت و بهداشت مردم را در معرض خطر قرار می‌دهد و باعث کمیاب شدن و انقراض گونه‌های مختلف آبزی می‌شود.

گیلان| صید ماهیان کیلکا در دریای خزر آغاز شدسهم استان گلستان از صید ماهی در دریای خزر 5 درصد استگیلان|‌ صید ماهیان استخوانی از دریای خزر کاهش یافت

وی ادامه داد: سودجویان به خاطر منفعتشان به مرگ روزانه 10 هزار ماهی با این وسیله اقدام می‌کنند که با ورود قاطع مدعی‌العموم 12 صیاد متخلف دستگیر و ادوات غیرمجاز آن‌ها کشف و ضبط شد.

کیانی‌راد گفت: تالاب بین‌المللی شادگان سیراب شده و زندگی دوباره‌ای برای بوم زیست تالاب ایجاد شد اما متاسفانه برخی از افراد سودجو خروجی تالاب‌ها را باز کردند تا با خشک شدن تالاب بتوانند برای منافع بیشترشان پرنده‌های کمیاب دنیا را صید کنند.

وی اضافه کرد: با ورود به موقع دستگاه قضایی دستورات لازم برای برطرف کردن این معضل داده شد تا با ایجاد بتون‌ریزی جلوی خارج شدن آب از تالاب گرفته شود و کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است و با هر گونه قصور احتمالی برخورد قاطع قضائی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار  رحيم جهانبخش    اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از 25 فروردين ماه در   آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است  و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار "جهانبخش" بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد