Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@14:00:07 GMT

افشای پشت پرده جدایی رضایی از بروژ

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۸۲۹

افشای پشت پرده جدایی رضایی از بروژ

به گزارش وانانیوز،   در پی ادامه روند نیمکت نشینی و سکونشینی کاوه رضایی در ژوپیرلیگ و مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انتظار می‌رفت روند جدایی ستاره پنج میلیون یورویی از بروژ و بازگشت به خانه اول با سرعت بیشتری پیگیری شود، اما با گذشت سه هفته از آغاز مذاکرات کاوه همچنان در جمع آبی – مشکی پوشان جان بریدل باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت voetbalnieuws امروز در گزارشی از آخرین اخبار انتقالاتی باشگاه بروژ مدعی شد فیلیپ کلمنت با وجود این که اعتقاد چندانی به استفاده از کاوه رضایی در ترکیب اصلی ندارد، اما از آن جا که تنها یک مهاجم نوک در فهرست بازیکنانش دارد تا الان در راه خروج قرضی کاوه مقاومت کرده و اجازه ترک تیم به این ستاره ایرانی نداده است
به نوشته این سایت بروژی‌ها تنها داوید اوکریکه خرید ۶ میلیون یورویی تابستانی از باشگاه دسته دومی در ایتالیا را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارند و کلمنت که در خرید مهاجم جدید راه به جایی نبرد بالاجبار قصد بهره بردن از ستاره ایرانی خود در نیمکت را دارد تا گزینه مناسبی برای ساختار تهاجمی در اختیار داشته باشد.
نویسنده voetbalnieuws مدعی شد اگر مهاجم جدیدی به بروژ بیاید وضعیت کاوه رضایی همین طور ووسن دیگر هم تیمی مازاد ستاره ایرانی در این تیم مشخص خواهد شد و آن‌ها می‌توانند خود را برای جاه طلبی‌های جدید در تیمی دیگر آماده کنند.

منبع: وانا

کلیدواژه: کلوب بروژ کاوه رضایی ژوپیلر لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم

سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد تصمیم گرفته در پرونده حادثه امنیتی روز جمعه و علیه فردی که با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده و سپس توسط پلیس بازداشت شد، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه یکی از ایرانیان مقیم فرانسه وارد کنسولگری سفارت ایران شد و ادعا کرد جلیقه انفجاری به‌همراه دارد و قصد منفجر کردن محل را دارد.

با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند. پس از آن، از اعضای سفارت با آن فرد طولانی صحبت و گفت‌وگو کردند، نهایتا مشخص شد جلیقه انفجاری نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و او را به خارج از سفارت هدایت کردند. نهایتا پلیس  او را دستگیر کرده است.

روز سه‌شنبه نیز دادگاه پاریس، این فرد ۶۱ ساله را به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد. این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

در این راستا، سفارت ایران در فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که با توجه به «سن نامبرده و شکنندگی وضعیت روحی روانی و جسمانی وی و با توجه به این‌که وی عامل آتش زدن بخش کنسولی سفارت در سپتامبر ۲۰۲۳ نیز بوده است، سفارت بر این اعتقاد است که این فرد ایرانی‌الاصل به‌رغم اقدام جنایی خود، شخصا قربانی فضای ایران هراسی به‌وجود آمده و ترویج شده از سوی افراد، گروه‌ها و لابی‌های ض ایرانی است و در نتیجه، منطبق با سنت ایرانی و اسلامی "رافت و بخشش"، تصمیم گرفته در این پرونده در دست بررسی، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد».

سفارت ایران ابراز امیدواری کرد این تصمیم «که نشان می‌دهد نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان، قبل از هر چیز و صرف نظر از باورهای ایرانیان، به عنوان "کانون"های واقعی خانوادگی برای همه ایرانیان است، به این فرد اجازه خواهد داد خود را باز یابد و به زندگی عادی برگردد».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی