Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:13:45 GMT

گزارش: این دوربین‌های چهره زن مهربان !

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۸۵۷

گزارش: این دوربین‌های چهره زن مهربان !

در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر روز گذشته در ورزشگاه آزادی بازدیدی با حضور مسئولان مربوطه و خبرنگاران انجام پذیرفت تا در جریان میزان پیشرفت این ورزشگاه قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها 4 روز به شروع رقابت های لیگ برتر باقی مانده است اکثر اخبار تحت الشعاع شروع لیگ نوزدهم است. رقابت‌هایی که هنوز آغاز نشده حاشیه هایی زیادی را به همراه داشته که شاید مهم ترین دلیل تاخیر در شروع آن ، تجهیز ورزشگاه ها به پروتکلی بود که از طرف سازمان لیگ حرفه ای  ایران به تمامی باشگاه های لیگ برتری ابلاغ شده بود که ورزشگاه آزادی هم به عنوان میزبان بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس از این قاعده مستثنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور و در آستانه شروع لیگ برتر مسئولان ورزشگاه آزادی نشست مطبوعاتی ای را ترتیب دادند تا درخصوص سوالات بیشماری که درباره درصد آمادگی ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از مهم ترین اماکن ورزشی ایران می شد، به صورت کلی پاسخگو باشند .


در ابتدا خبرنگاران با توجه به فراخوانی که به این نشست دعوت شده بودند تصور می کردند که قرار است آقای حسن کریمی  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این نشست حضور داشته باشد  اما با ورود آقای "علی اصغر انتظار خیر" مشخص شد که موضوع بحث بیشتر در ارتباط با چگونگی تجهیز گیت های الکترونیکی در همه ورزشگاه های لیگ برتری است که  در واقع  اجرای این  امر مهم ترین خواسته سازمان لیگ از مسئولان باشگاه های لیگ برتری بود .


در ابتدا انتظارخیر توضیحاتی را درباره میزان تاثیرات مثبتی که این سامانه می تواند در روند هرچه بهتر برگزار  شدن بازی های لیگ برتر داشته باشد ارائه داد. که از مهم ترین صحبت های او می توان به این اشاره کرد:« پهنای باند سایت خرید بلیت بیشتر شده است ودیگر با ورود تعداد زیادی از هواداران فوتبال به طور همزمان اختلالی در سایت به وجود نخواهد آمد. ضمن اینکه درصد هر کدام از نهاد هایی که در برگزاری این بازی سهیم هستند از قبل مشخص است و بعد از بازی به حسابشان واریز می شود.»


او در ادامه گفت :«  پایه طراحی گیت های الکترونیکی  بر اساس احراز هویتی است که به وسیله کارت ملی این امر صورت می پذیرد .»


بعد از توضیحات ایشان نوبت به سوالات خبرنگاران رسید که سوالات خودشان را مطرح کنند . از نکاتی که انتظارخیر در پاسخ به سوالات مطرح کرد در ارتباط با نحوه خرید بلیت بود: "از هر کجای کشور می توان برای خرید بلیت هر ورزشگاهی اقدام  کرد و اینکه دیگر بساط بلیت های کاغذی برچیده شده است."


وی در پاسخ به یکی از خبرنگارهای  حاضر در نشست که درباره ورود خانم ها به ورزشگاه پرسیده هم گفت :« هنوز سازوکار این کار به طور کامل طراحی نشده است و منتظر توافقات لازمه هستیم تا در صورت رفع موانع عملیات مربوط به آن را پیگیری کنیم  .»


نکته جالب بحث تجهیز ورزشگاه آزادی به دوربین های چهره زن بود. انتظارخیر در این باره گفت:برای افرادی که با این دوربین ها شناسایی می شوند پیامک می آید که کار اشتباهشان در ورزشگاه را تکرار نکنند.قصد ما هم برخورد نیست و ارشاد است.


بعد از اتمام نشست که حدود بیست دقیقه به طول انجامید و همچنین با ورود رسانه های بیشتر به محل نشست، به درخواست مدیران قرار شد تا بازدیدی به همراه خبرنگاران حاضر در باره کارهای صورت گرفته انجام شود.


*در این بازدید که ابتدا در محل ورودی هواداران به ورزشگاه انجام گرفت ورودی های مارپیچی  مشاهده شد که تماشاگر با ورود به این دروازه که با میله های زرد رنگ مشخص شده است به محل نشان دادن کارت ملی می رسد که در صورت خرید بلیت از سامانه مورد نظر، گیت های الکترونیکی به طور اتوماتیک باز می شود.ضمن اینکه زمان باز شدن گیت تا بسته شدن به تعداد بلیطی است که توسط آن کارت ملی خریداری شده که این موضوع توسط راهبرهایی که در هر گیت حضور دارند کنترل می شود .


*پس از آن نوبت به  تفتیش بدنی می رسد که این مورد توسط عوامل نیروی انتظامی انجام می گردد و بعد از آن تماشاگر وارد ورزشگاه می شود.


*بعد از ارائه این توضیحات به سمت یکی از تونل های ورزشگاه راهی شدیم که با باز شدن هر تونل دوربینی در بالای آن تعبیه شده است که در صورت بروز مشکل قابل تشخیص است.


*پس از ورود به ورزشگاه همانطور که از قبل توضیح داده شد پله های ورزشگاه هرکدام شماره گذاری شده است تا ردیف مورد نظر مشخص باشد و همچنین تمام صندلی ها هم به همین ترتیب شماره دارد تا هر تماشاگر قادر باشد هر ساعتی از بازی به ورزشگاه رسید در ردیف و صندلی خودش  با ارائه بلیتش به تماشای دیدار بنشیند.


*از نکات جالب توجه ساخت سرویس برای خانم ها در تونل شماره دو  بود که در صورت اخذ مجوز های لازم این مکان برای این دسته از علاقه مندان از قبل پیش بینی شده باشد.


*در خصوص طبقه دوم ورزشگاه هم گفته می‌شود که به دلیل عدم  شماره گذاری صندلی ها و همچنین عدم تجهیز ورزشگاه به گیت های الکترونیکی هنوز اماده بهره برداری نشده است که این امر ظرف دو هفته دیگر انجام خواهد شد .


به هر حال بازید از ورزشگاه آزادی در فاصله تقریبا 5 روز به شروع مسابقات انجام شد و آنچه که مشخص است هنوز برای تکمیل تجهیزات این استادیوم باید کارهای زیادی صورت بپذیرد اما مهم تر از هر چیزی حفظ رعایت و ملاحظاتی است که باید از سمت خود تماشاگران محترم انجام شود تا در  لیگ نوزدهم  محیطی به مراتب امن تر از سال های قبل را شاهد باشیم.

کیاوش عزیزی

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

دیگر خبرها

  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟