Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها در سرورهای WOW شاهدِ ازدحامِ شدیدی هستیم.

طرفداری - بی شک World Of Warcraft یکی از بهترین بازی های آنلاین تاریخ است. با اینکه مدت زیادی از انتشار این بازی می گذرد، اما از طرفدارانِ ان کم نشده است و روز به روز به ان نیز اضافه می شود.

به گزارش DualShockers، زمانی که بلیزارد اعلام کرد قصد دارد سرورهای کلاسیک را به بازی World Of Warcraft بازگرداند، مهم ترین سوالی که پیش امد، این بود که آیا از این تصمیمِ بلیزارد استقبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد پاسخ این سوال بله باشد. با شروع به کار این سرورها، افراد بسیار زیادی به سمت آن رفتند و باعث شدند ازدحامِ شدیدی در این سرورها رخ بدهد.

در بعضی از ساعت ها، 10 هزار بازیکن در صف هستند تا به بازی بروند. این یعنی شما برای بازی باید زمانِ زیادی را منتظر بمانید تا نوبتِ بازی به شما برسد.

در حال حاضر کسانی که از قبل ثبت نام کرده اند می توانند به این سرورها دسترسی داشته باشند و اگر شما نیز می خواهید بازی در این سرورها را تجربه کنید، باید تا 27 آگوست منتظر بمانید تا این سرورها در دسترسِ همه قرار بگیرند.

در سال 2004 نیز شاهد همچنین اتفاقی بودیم. در آن زمان نیز با شروع به کار سرور های WOW استقبال بی نظیری از این بازی شد و برای بازی باید مدت بسیار زیادی را در صف می ماندید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024
  • پیش بینی وقوع سیلاب در استان
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود / منتظر بارش‌های بهاری باشید
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ منتظر امواج ۲.۵ متری باشد
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد