Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:41:53 GMT

نفتکش متعلق به شرکت ملی نفت ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۹۷۶

نفتکش متعلق به شرکت ملی نفت ایران

سفیر ایران در بریتانیا در صفحه توییتر خود نوشت: طبعا با ثبت کشتی در ایران، نام جدید ایرانی برای آن انتخاب شد. تاکید می گردد که این کشتی تحت هیچگونه تحریمی قرار ندارد و نفت آن نیز بر اساس بارنامه رسمی، متعلق به شرکت ملی نفت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدبعیدی نژاد سفیر ایران در بریتانیا در صفحه توییتر خود آورده است: تغییر نام نفتکش حامل نفت ایران در جبل الطارق این برداشت نادرست را برای برخی ایجاد نمود که این اقدام برای دور زدن تحریم ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ضرورت این اقدام از مخالفت پاناما با ادامه مسیر این نفتکش تحت پرچم آن کشور آغاز شد. بر اساس قوانین دریایی، پرچم کشتی تابع محل ثبت آنست.

وی در ادامه نوشته است: ‏با تصمیم به قرار گرفتن نفتکش تحت پرچم ج.ا.ایران، لازم بود که ثبت نفتکش نیز در ایران انجام گیرد. طبعا با ثبت کشتی در ایران، نام جدید ایرانی برای آن انتخاب شد. تاکید می گردد که این کشتی تحت هیچگونه تحریمی قرار ندارد و نفت آن نیز بر اساس بارنامه رسمی، متعلق به شرکت ملی نفت ایران است.

کد خبر 386243

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توییتر توقیف نفتکش حمید بعیدی نژاد تحریم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصمیم جدید رژیم صهیونیستی جهت مصادره ۸۰۰ هکتار از زمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن در کرانه غربی فلسطین را به شدت محکوم کرد و آن را سرقت و تجاوزی آشکار و غیرقانونی علیه حقوق مسلم و طبیعی ملت فلسطین و ستیزه جویی علیه صلح و امنیت و مقررات بین‌المللی دانست.

کنعانی غصب بخش دیگری از سرزمین‌های متعلق به ملت فلسطین را مکمل اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تداوم اجرای سیاست شوم و شیطانی برای محو ملت فلسطین در گستره بحر تا نهر و پهن کردن این غده سرطانی در سرتاسر سرزمین‌های فلسطین تاریخی دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد تصمیم غیر قانونی و خطرناک اخیر که در نوع خود بزرگ‌ترین مصادره اراضی فلسطینی از سال ۱۹۹۳ میلادی بدین سو محسوب می‌شود، در استمرار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مصداق روشن نقض فاحش قوانین، مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی است.
کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری مسئولیت خطیر جامعه جهانی و در رأس آن سازمان ملل متحد در قبال موج جدید اشغالگری و سرقت آشکار اراضی ملت فلسطین، آنان را به اتخاذ واکنش قاطع، موثر و بازدارنده در این زمینه فرا خوانده و بار دیگر بر ضرورت نفی اشغال، احترام به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطینی از بحر تا نهر به پایتختی قدس شریف به عنوان تنها راه حل پایدار و عادلانه که منجر به پایان سیاست تجاوزگری و توسعه طلبانه صهیونیست‌ها در منطقه خواهد شد، تاکید می‌ورزد.

کد خبر 840788 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • ایران غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن را محکوم کرد