Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمیدرضا شیران با بیان اینکه همایشی عصر امروز در سالن فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود، گفت: این همایش با حضور حامیان، خیران تاثیر گذار، ورزشکاران و هنرمندان برگزار می شود.

وی گفت: در این همایش علاوه بر آغاز رسمی پویش « تامهر با همدلی» از تعدادی از حامیان و خیران تاثیر گذار نیز تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اشاره به اینکه هم اکنون بیش 12 هزار 667 دانش آموز نیازمند در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: این پویش برای تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان راه اندازی شده است.

شیران به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و ادامه داد: نیکوکاران و خیران می توانند با شماره گیری کد دستوری *724*2222# ، شماره ثابت 7355 گزینه 4،درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی http://tehran.emdad.ir/fa/pay و حامی آرزوها به آدرس hamdeli/http://hamiarezooha.ir در این پویش شرکت کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیک اندیش و نوع دوست استان تهران به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد در کمک به نیازمندان، از همه خیران و نیکوکاران دعوت کرد در آستانه فرار رسیدن سال نو تحصیلی با پیوستن به پویش «تا مهربا همدلی» برای تحصیل دانش آموزان نیازمند قدم های موثری بردارند.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر کل کمیته امداد استان تهران «تا مهر با همدلی» تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند حمیدرضا شیران نیکوکاران و خیران دانش آموزان نیازمند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند نیکوکاران و خیران دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه

رئیس دادگستری شهرستان کوهپایه گفت: با جمع‌آوری مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال زمینه آزادی ۴ زندانی و حتی چندین زندانی از شهرستان‌های همجوار کوهپایه فراهم شد.

مهرداد گنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به برکت کمک‌های خیران و مردم در جشن گلریزان، مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و ۴ نفر زندانی که شرایط آزادی را داشتند به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: یک نفر از زندانیان در زمان برگزاری جشن بلافاصله آزاد و به جمع خانواده بازگشت و در تلاش هستیم با مبلغ بالایی که جمع‌آوری شد، زندانیان واجد شرایط شهرستان‌های همجوار را نیز با اولویت‌بندی آزاد کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان کوهپایه با بیان اینکه زندانی بودن سرپرست خانوار سبب ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، افزود: در سال گذشته در جشن گلریزان کوهپایه زمینه آزادی ۲ زندانی و دو سال قبل زمینه آزادی ۳ زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

کد خبر 744939

دیگر خبرها

  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • ۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید