Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن در رابطه با شرایط تیم هندبال ذوب‌آهن، اظهار کرد:  در سال جاری تمرینات را زود شروع کردیم و متاسفانه نتوانستیم مسابقات دوستانه برگزار کنیم. در بازی اول شرایط آب و هوایی بد بود که روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشت و نتوانستیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم دربازی‌های آینده بازیکنان بهتر شوند و بتوانند عملکرد مناسبی به نمایش بگذارند.

وی بابیان اینکه تغییرات زیادی در تیم داشتیم، تصریح کرد: عده‌ای از بازیکنان قرارداد یک‌ساله داشتند که بعد از اتمام قراردادشان از ذوب‌آهن جدا شدند و مجبور شدیم نیروهای جدید جوان و بومی جذب کنیم تا از ظرفیت بازیکنان اصفهانی بیشتر بهره بگیریم.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن، در خصوص هدف‌گذاری تیم، عنوان کرد: باید دید شرایط چگونه پیش می‌آید و می خواهیم بین چهار تیم اول لیگ باشیم.

صادقی با اشاره به اینکه هفته آینده با زاگرس در ورزشگاه ملت اصفهان بازی داریم، تأکید کرد: حضور تماشاگران در سالن باعث انگیزه برای بازیکنان می‌شود و قطعاً وقتی بازیکن وارد سالنی شود که تماشاگران در آن حضور دارند، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

او در رابطه با تأثیر آب‌وهوای شهرها در بازی، گفت: آب‌وهوای شهرها با یکدیگر متفاوت است و فکر نمی‌کنم هر تیمی بتواند به خاطر بالا بودن دما برازجان بازی خوبی در این شهر به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن بابیان اینکه داوری در بازی اول بد نبود، اظهار کرد: اشتباهات داوری هم به سود تیم ما بود و هم به ضرر، که در آخرین صحنه اشتباه داوری به نفع ما تمام شد.

صادقی در خصوص تیم زاگرس، تصریح کرد: زاگرس نایب‌قهرمان سال گذشته است، بازیکنان ملی پوش و جوان خوبی در اختیار گرفته و بین باشگاه‌های سرمایه‌گذار در هندبال است. امیدوارم شرایط به شکلی رغم بخورد که ذوب‌آهن به سه امتیاز بازی مقابل زاگرس دست یابد.

 

انتهای پیام/س

عملکرد تیم هندبال آقایان ذوب آهن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم

آفتاب‌‌نیوز :

شمس آذر با کسب پیروزی روحیه بخش مقابل فولاد عازم تهران خواهد شد تا در مصافی سخت مقابل صدرنشین لیگ برتر به میدان برود. یکی از مهره‌های هجومی این تیم یعنی عیسی مرادی در گپ و گفتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه از شرایط تیمش پیش از سخت‌ترین بازی خارج از خانه شمس آذر در نیم فصل دوم صحبت کرد.

فولاد تبدیل به اولین تیمی شد که در فصل جاری مقابل شما دبل می‌شود. کمی‌راجع به این بازی بگو

بازی چندان سختی نبود، اما وزش باد شدید در ورزشگاه کمی روند تیمی‌مان را مختل کرده بود. خداراشکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران خونگرممان را خوشحال بدرقه کنیم. احترام زیادی برای تیم ریشه دار فولاد قائلم، اما این تیم در مقابل ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و شاید تنها یکی دو موقعیت پنجاه درصدی روی دروازه ما خلق کردند.

قبول داری عملکرد شمس آذر در نیم فصل دوم تا حدی سینوسی بوده است؟

نتایج‌مان در نیم فصل دوم در مجموع بد نبوده اگرچه در دو سه بازی نتیجه نگرفتیم، اما در بازی‌هایی که شکست خوردیم همانند هوادار نیز موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و حق‌مان باخت نبود. هفته بعد از هوادار نیز مقابل نساجی‌ای شکست خوردیم که نیاز شدیدی به برد داشت و با این وجود ما مقابل آن‌ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 

با این وجود به روند خوب‌مان برگشتیم و دو هفته‌اس که نتایج خوبی گرفتیم. به هرحال زمان می‌برد تا بازیکنان جدید نیز با تیم هماهنگ شوند. انصافا هوادارمان هم با وجود دو شکست پیاپی‌مان همچنان از ما حمایت کردند و دلگرمی بزرگی برای شمس آذر هستند.

* گفتی هواداران، انصافا در بازی‌های خانگی شمس‌آذر سنگ تمام می‌گذراند. حضورشان تا چه اندازه مثمر‌ثمر است؟

دمشان گرم و واقعا دست بوسشان هستیم. در تمام بازی‌های خانگی‌مان تا اینجای فصل واقعا حضور پررنگی‌داشتند و اکثر مواقع ورزشگاه را پر‌کردند. یکی‌از دلایل نتایج خوب‌مان در قزوین هم حضور عاشقان هوادار شمس‌آذر است که چه در سرما و چه گرما حامی‌ما بوده‌اند و از تیم محبوبشان حمایت کرده‌اند. از آن‌ها ممنونیم که مارا حمایت می‌کنند. از هواداران خوب‌مان خواهشمندیم همانند بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، مقابل استقلال هم از ما حمایت کنند و ماهم نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا با پیروزی در تهران، دلشان را شاد کنیم. انشالله در این هفت بازی باقی‌مانده هم مارا مثل همیشه حمایت کنند. حضورشان شدیدا مایه دلگرمی تیم شمس آذر است.

بازی مقابل استقلال را در پیش‌دارید. تیمی که در بازی رفت موفق به متوقف کردنش در قزوین شدید. چه برنامه‌ای برای رویارویی با آن‌ها در ورزشگاه آزادی دارید؟

به هرحال بازی در آزادی مقابل استقلال خیلی سخت است. آن‌ها بهترین تیم بازی‌های خانگی هستند و تنها دو بازی را در خانه نبرده‌اند و صدر نشین لیگ هستند. بازی سختی است، اما برنامه ما مثل‌همه بازی‌ها، کسب سه امتیاز است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و همه بچه‌ها بتوانیم با کسب سه امتیاز از تهران برگردیم. بازی رفت در قزوین هم هیچکس انتظار آن بازی جسورانه از تیم ما را نداشت و خیلی‌ها در آن مقطع ما را جزو کاندیدای سقوط می‌دانستند.

اما همانطور که دیدید با تلاش کادر فنی بخصوص اقا سعید دقیقی و البته مدیریت محترم باشگاه موفق به کسب نتایج خوبی در نیم فصل نخست شدیم. یکی‌از بهترین نمایش‌های ما در نیم فصل اول نیز مقابل استقلال بود و من فکر میکنم می‌توانستیم حتی به سه امتیاز هم برسیم که کمی بدشانس بودیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال