Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی گنج کریمی رئیس جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حاشیه همایش ملی خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار سازمان جوانان مردمی است و همه اقدامات در هر سطوح و سنی داوطلبانه و بدون چشم داشت مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۳۵ درصدی بودجه سازمان جوانان هلال احمر

وی بیان کرد: تشکل‌ها و سمن‌های خارج از ۱۸ هزار کانون سازمان جوانان، شرکای کاری ما هستند و تفاهم نامه‌های خوبی را با آن‌ها داریم.

رئیس جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دوره‌های مختلفی را برای توانمند سازی آنان در برابر حوادث برگزار کردیم، بیان کرد: یکی از وظایف مهم سازمان جوانان حمایت روان شناختی است و امیدواریم بعد از این همایش جوانان بتوانند تقویت کننده این حوزه باشند.

گنج کریمی مطرح کرد: کانون‌ها و سمن‌ها باید برای ملحق شدن به سازمان داوطلبان تقویت شوند، افزود: امیدواریم بتوانیم کودکان را با تخصص و علایقی که دارند، توانمند سازیم.

رئیس جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اهداف عمده و هفت‌گانه این سازمان را به شکل تخصصی‌تر پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کانون‌ها و سمن‌ها باید برای ملحق شدن به سازمان داوطلبان تقویت شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • آماده‌باش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد