Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:08:36 GMT

شهادت محیط‌بان خوزستانی در ساعت استراحت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۲۲۵

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست  از شهادت یک محیط بان خوزستانی خبر داد.

اخبار اجتماعی- وی با تاکید بر اینکه شهادت این محیط بان  در اثر سوختگی ۸۵ درصدی رخ داده است، گفت: این حادثه در حین خدمت رخ نداده و محیط‌بان  در ساعت شیفت استراحت به منزل مراجعه کرده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیح داد: منزل محیط‌بان هادی پور با نشت گاز آلوده بوده و با روشن کردن یک لامپ در اثر انفجار این محیط بان دچار سوختگی ۸۵ درصدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبت‌خانی گفت: این محیط‌بان در بهترین بیمارستان اهواز بستری شده اما به دلیل وخامت حالش متاسفانه پس از سه روز بستری به شهادت رسید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص وضعیت عبدالله اسدی محیط‌بان قائنی که سه روز پیش در اثر حمله یک شکارچی دچار سانحه شده بود،‌ نیز توضیح داد: سه روز پیش از وضعیت این محیط‌بان عیادت کرده و وضعیت وی رو به بهبود است.

وی ادامه داد: این محیط بان به مرکز استان به بیمارستان منتقل شده است.

محبت‌خانی با اشاره به اینکه دو ساچمه در حنجره و مغز این محیط بان در اثر این حمله قرار گرفته است اظهار داشت: اگر جای این ساچمه‌ای ثابت شود محیط بان قائمی را برای ادامه مداوا به تهران منتقل می‌کنیم.

وی در خصوص نحوه مواجهه و حمله به این محیط بان نیز توضیح داد محیط‌بانان خبری دریافت می‌کنند که در منطقه خارج از مناطق چهارگانه یک شکارچی در حال تعبیه یک دام است، این محیط‌بان حین مراجعه به پاسگاه محیط بانی و بدون همراه داشتن تجهیزات همچون جلیقه ضد گلوله به محل گزازش شده مراجعه کرده و در حالی که اقدام به جمع آوری دام‌ها کرده به صورت بی رحمانه‌ای از سوی شکارچی مورد حمله قرار می‌گیرد و بیست ساچمه به سمت وی شلیک می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوختگی محیط بان بیمارستان حفاظت محیط زیست گاز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود،‌ خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواده‌اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم
  • ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان