Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@08:57:52 GMT

خداوند "دونالد ترامپ" را سرنگون و ویران سازد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۲۵۴

خداوند 'دونالد ترامپ' را سرنگون و ویران سازد!

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- مادر بزرگ "رشیده طلیب" نماینده زن جنجالی فلسطینی تبار کنگره آمریکا به تازگی آرزو کرده که خداوند "دونالد ترامپ" را سرنگون و ویران سازد!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مادربزرگ "رشیده طلیب" 90 ساله است و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را عامل اصلی مشکل برای سفر نوه‌اش به سرزمین‌های اشغالی دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل در ابتدا از صدور ویزا برای "رشیده طلیب" نماینده کنگره از حزب دموکرات خودداری اما سپس ویزا را صادر کرد تا او بتواند مادربزرگ خود را ملاقات کند. با این حال، طلیب ویزا را رد کرد و گفته بود که اسرائیل محدودیت برای سفر را به منظور تحقیر او وضع کرده است. ترامپ نیز در توئیتی به کنایه نوشت که تنها برنده واقعی در اینجا مادربزرگ طلیب است. او دیگر مجبور نیست رشیده را ببیند"! پس از انتشار این توئیت بود که مادربزرگ رشیده عصبانی شد و ترامپ را نفرین کرد.

مادربزرگ "طلیب" که در مناطق تحت اشغال اسرائیلی در کرانه باختری زندگی می‌کند آرزو کرده که خداوند ترامپ را نابود کند. "بسام طلیب" عموی رشیده گفته است که برادرزاده‌اش مادربزرگ را همانند "مادر دوم" خود می‌داند و ا را بسیار دوست دارد. عموی طلیب گفته که "رشیده" مادربزرگ‌اش را از سال 2006 به این سو ندیده است.

گفتنی است که اسرائیل از صدور ویزا برای "ایلهان عمر" دیگر نماینده زن دموکرات نیز خودداری کرده است و پس از مدتی برای طلیب تنها به دلیل آنچه مسائل بشردوستانه و دیدار با اعضای خانواده اعلام کرده ویزا صادر کرده بود. مشکل اسرائیل با این دو نماینده زن مسلمان و دموکرات کنگره به دلیل انتقاد آنان از نقض حقوق فلسطینیان و حمایت آنان از کارزار تحریم کالاهای اسرائیلی بوده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رشیده طلیب فلسطین آمریکا دونالد ترامپ آمریکا اسرائیل نماینده کنگره ایلهان عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو

ویزای توریستی کانادا دارای سیستم و مجموعه قوانینی است که توسط دولت کانادا برای ورود توریستان خارجی به این کشور اعمال می‌شود. این سیستم بر اساس جواز سفر ویزای مسافرتی (TRV) یا معمولاً شناخته شده به‌عنوان ویزای توریستی برای ورود به کانادا استفاده می‌شود. هدف اصلی از بررسی ویزاهای توریستی، اطمینان حاصل کردن از اینکه توریستان خارجی با میزبانی قانونی و مدت زمان مشخص شده به کانادا سفر کنند و سپس به کشور خودشان بازگردند است. در این مطلب، هزینه ویزای توریستی کانادا را بررسی می‌کنیم.

دریافت ویزای توریستی کانادا

سیستم ویزای توریستی کانادا دارای سختگیری‌ها و مقرراتی است که ممکن است برای برخی افراد بیشترین چالش را به همراه داشته باشد. تعیین فلسفه ویزای توریستی، تضمین حفظ امنیت مرزهای کانادا و جلوگیری از ورود غیرقانونی به کشور است. با توجه به این هدف، دولت کانادا برخی از شرایط و الزامات را در نظر گرفته است که باید توسط متقاضیان ویزا رعایت شود.

یکی از سختگیری های معروف در فرآیند ویزای توریستی کانادا، تجدید نظر کامل در مدت زمان صدور ویزا و رفو های ممکن قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. دولت کانادا حق دارد اطلاعات تخصصی اعم از اطلاعات امنیتی و مالی را در مورد متقاضیان مطالعه کند و در صورت دیدن هر گونه مشکل ممکن با دارنده ویزا، می‌تواند درخواست را رد کند.

همچنین، روند ویزای توریستی کانادا شامل تجمع مدارک، تحلیل پرونده، معاینه تاریخچه مسافرتی و حتی مصاحبه با متقاضی است. به‌علاوه، در صورت استفاده از نمایندگی های مهاجرتی، لازم است اطمینان حاصل شود که این نمایندگی‌ها دارای مجوز معتبر از دولت کانادا بوده و از اطلاعات درست و قابل اعتماد برخوردار هستند.

دولت کانادا همچنین برای کنترل ورود غیرقانونی و جلوگیری از مسافرت‌های مزدوری به کانادا، نیز تلاش می‌کند. به همین دلیل، متقاضیان ویزا باید وضعیت مالی مستحکمی داشته و قادر به تامین هزینه‌های سفر خود باشند. همچنین، در صورت مشاهده هر گونه عدم صحت و صحت ادعاهای مالی یا مسافرتی، ممکن است درخواست ویزای شخص رد شود.

 

 

در ادامه، یکی از سختگیری‌های دیگر در فرآیند ویزای توریستی کانادا، معتبر بودن اسناد مورد نیاز است. دولت کانادا از متقاضیان ویزا خواستار ارائه مدارک اصلی و تایید شده می‌شود. برخی از این اسناد شامل اسناد هویتی (مانند پاسپورت)، اثبات مراجعه مالی و بانکی، دعوتنامه از افراد یا سازمان‌های مقصد و انگیزه سفر به کانادا است. بررسی و بررسی دقیق این اسناد ممکن است به منظور حصول اطمینان از صحت و قابل اعتماد بودن اطلاعات صورت گیرد.

هنگام پرداخت هزینه‌ ویزای توریستی کانادا ممکن است یک سختگیری دیگر باشد. معمولاً دولت کانادا از متقاضیان ویزا خواستار پرداخت هزینه‌های مربوطه است. این هزینه‌ها معمولاً شامل هزینه‌های فرآیند ویزا و هزینه‌های مربوط به پرداخت ویزای وارداتی است. در صورت کمبود یا نادرستی در پرداخت این هزینه‌ها، ممکن است درخواست ویزا رد شود.

دولت کانادا با سختگیری‌های خود در مورد ویزای توریستی، به هدف اصلی تامین امنیت مرز و جلوگیری از ورود غیرقانونی به کانادا پایبند است. این سیستم برای حفظ امنیت و داشتن کنترل ورود و خروج افراد به کشور است. بنابراین، مطلع باشید که فرآیند ویزای توریستی کانادا کاملاً دقیق و پیچیده است و نیاز به آمادگی و صبر دارد.

 

 

همچنین، در مورد سختگیری‌های بیشتر در مورد ویزای توریستی کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تاریخ ممنوعیت و ورودی‌های قبلی: دولت کانادا ممکن است تاریخ ممنوعیت ورود به کانادا را برای بعضی افراد تعیین کند که ممکن است به دلیل تخطی از قوانین و مقررات قبلی ویزا، سابقه جرم یا مشکلات دیگری باشد.

2- وابستگی ها در کانادا: اگر شخصی در کانادا اقامت دائم یا وابستگی‌های دیگری (مانند همسر یا فرزند) داشته باشد، دولت کانادا ممکن است از متقاضیان ویزا خواستار ارائه اطلاعات مربوط به این وابستگی‌ها باشد تا تضمین کند که شخص به‌عنوان یک توریست وارد کانادا می‌شود.

3- ترجیحات کشوری: دولت کانادا برای ورود توریستان به کشور، ترجیحات کشوری خود را دارد. این شامل دلایل اقتصادی و غیرقابل انکاری می‌شود که به‌عنوان مصداق به دست آوردن فواید اقتصادی از سفرهای توریستی به کانادا مطرح است.

4- دقت و دقت در ارائه مدارک: دولت کانادا همچنین از متقاضیان ویزا خواستار ارائه مدارک دقیق و صحیح است. بنابراین، حتماً باید مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز را به‌طور صحیح ارائه کرده‌اید و هیچ اطلاعات کاذب یا تغییر داده شده در آن وجود ندارد؛ زیرا این ممکن است در رد درخواست ویزا موثر باشد.

هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو

به علت تغییر قوانین و مقررات کشورها، هزینه ویزاها ممکن است تغییر کند و بسته به ملیت، نوع ویزا و مدت مقیمت متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو، توصیه می‌کنیم که با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود تماس بگیرید یا به وب‌سایت رسمی سفارت کانادا مراجعه کنید. هزینه این ویزا بسته به کشور مبدأ، نوع ویزا و مدت اقامت متفاوت است. در مورد هزینه بهتر است با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشورتان تماس حاصل کنید یا به وب‌سایت رسمی سفارت کانادا یا وزارت کشور کانادا مراجعه نمایید. آن‌ها می‌توانند شما را در مورد هزینه‌ها، مدت زمان پردازش و سایر الزامات و مراحل درخواست ویزا مطلع کنند.

حرف آخر

امیدواریم این مطلب به شما در درک بهتر سختگیری‌های ویزای توریستی کانادا کمک کند. لازم به ذکر است که سیاست‌ها و مقررات مربوط به ویزای توریستی کانادا ممکن است تغییر کند؛ بنابراین بهتر است همواره به جدیدترین اطلاعات رسمی مراجعه کرده و از وب‌سایت سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خودتان استفاده کنید تا بتوانید از قوانین جدید و به‌روز مطلع شده و اطمینان کامل پیدا کنید تا با مشکلات احتمالی روبه‌رو نشوید.

 

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل