Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران تجربه و کیفیت بالای تیم کره جنوبی را عامل شکست ایران در اولین بازی جام ملت‌های زنان آسیا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائده برهانی کاپیتان تیم ملی بانوان ایران بعد از شکست 3 بر صفر برابر کره‌جنوبی در اولین بازی از جام ملت‌های زنان آسیا گفت: بازی خیلی سختی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظرم یکی از فینالیست‌های مسابقات خواهد بود و برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد و این موضوع را نیز هدف خود قرارداده است.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه‌تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر عمل کردند و تیم ایران را به چالش کشید. در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره ادامه تورنمنت، تصریح کرد: شکست دادن کره یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ‌کنگ داریم و با شکست این تیم، وضعیت تیم ایران به حالت خوب اولیه برمی‌گردد. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می‌کنیم.

برهانی در پایان صحبت‌های خود گفت: والیبال بانوان ایران پیشرفت بسیاری کرده است و این موضوع در خیلی از صحنه‌های بازی با کره جنوبی مشخص بود. امیدوارم برابر چین‌تایپه، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تیم‌هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت‌مان ملموس‌تر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان ایران جام ملت های والیبال زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)