Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:25:06 GMT

بهترین دستیار صوتی گوشی های هوشمند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۴۳۰

بهترین دستیار صوتی گوشی های هوشمند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، بررسی که به تازگی در این زمینه توسط موسسه لوپ ونچر به عمل آمده نشان می دهد هر سه دستیار صوتی هوشمند گوشی های هوشمند شامل گوگل اسیستنت، الکسای آمازون و سیری اپل سرعت رشد مناسبی داشته و دقت آنها در حال بیشتر شدن است.

اما در میان این سه محصول گوگل اسیستنت در صدر است و رتبه دوم از آن سیری اپل شده که تا سال قبل رتبه اول را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه سوم نیز به الکسای شرکت آمازون رسیده است.

البته در زمینه ارائه پاسخ صحیح به سوالات سیری اپل کماکان رتبه اول را در اختیار دارد و گوگل اسیستنت در رتبه دوم است. این بررسی از طریق طرح ۸۰۰ سوال مشابه برای این سه دستیار صوتی و بررسی پاسخ های ارائه شده انجام گرفته است.

در حالی که گوگل اسیستنت به ۹۳ درصد از سوالات طرح شده پاسخ درست داد، سیری با پاسخ صحیح دادن به ۸۳ درصد سوالات در رتبه دوم و الکسا با پاسخ صحیح به ۸۰ درصد سوالات در رتبه سوم قرار گرفت. البته بررسی های لوپ ونچر حاکیست که الکسا در حال کاهش فاصله خود با رقباست و اگر عملکرد سیری بهبود پیدا نکند،ممکن است الکسا سال آینده از آن جلو بزند.

کد خبر 4695679

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل اپل آمازون هوشمندسازی فناوری نانو نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی ماهواره شرکت هواوی فناوری فضایی گوشی هوشمند ناسا صندوق نوآوری و شکوفایی تولید هوشمندسازی دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟